annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony T3 reader pc application crasht

OPGELOST
shirtastic
Nieuw

Sony T3 reader pc application crasht

Beste Sony medewerker,

Na een vlotte installatie (volgens het 'boekje') heb ik via de interface van de "reader pc applicatie" overgegaan tot het importeren van mijn e-books. De werkgang is eenvoudig... Menubalk > Bestand > Map importeren.

 

Deze map bevatte echter honderden boeken. Het resultaat is dat de applicatie is gecrasht. Intussen heb ik reeds alles uitgeprobeerd... De-installatie, oud herstelpunt gekozen op mijn pc, her-installatie, etc...

 

Binnen de Windows Task Manager zie ik wel dat de sony-reader-pc-applicatie aan het laden is (en dat het verbruik van het intern geheugen tijdens het laden spectaculair stijgt). De interface van de applicatie verschijnt echter nooit, het laden stopt op het ogenblik dat er een dialoogvenster verschijnt...

 

"Microsoft Visual C++ Runtime Library" > staat in de header van het dialoogvenster. Het paneel van het dialoogvenster is echter volledig ledig. Onderaan het dialoogvenster staat een knop zonder 'caption'.

 

Via diverse forums op het internet detecteer ik dat de Sony-pc-reader-applicatie inderdaad 'gevoelig' is zodra er meer dan honderd boeken worden geimporteerd. Er wordt op deze forums veel gesakkerd, maar nergens wordt er een deftige oplossing aangeboden. Tenzij dat men mij aanraad om te kiezen voor alternatieve software: Calibre e-book management. Maar ik neem aan dat dit niet de bedoeling kan zijn van Sony 🙂

 

Graag jullie tussenkomst, want blijkbaar is dit een vaak terugkerend probleem... Hoe kan ik de applicatie op mijn pc volledig resetten?

 

DANK voor uw tussenkomst. Vriendelijke groeten, Koen

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
ClarissaW
Lid

Hallo shirtastic,

 

Welkom bij de Community, dit is een plek voor en door Sony gebruikers om vragen te stellen en tips uit te wisselen. Dit is dus geen directe lijn naar Sony, mocht je dat zoeken kun je het beste direct contact met ze op nemen op: 020 658 1888 of stuur ze een email. (Gegevens vind je hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/ebook)

 

Er zijn inderdaad al wat threads over readers, dit is een thread over een T2, misschien dat deze je kan helpen?

 

http://community.sony.nl/t5/eReading/Reader-for-pc-crasht-bij-overzetten-boek-prs-t2/m-p/361993#U361...

 

met vriendelijke groet,


Clarissa

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
shirtastic
Nieuw

O ja, ik heb ook de ereader zelf eens gereset... Maar dit heeft geen invloed gehad op de pc-applicatie (wat mij ook logisch lijkt)
ClarissaW
Lid

Hallo shirtastic,

 

Welkom bij de Community, dit is een plek voor en door Sony gebruikers om vragen te stellen en tips uit te wisselen. Dit is dus geen directe lijn naar Sony, mocht je dat zoeken kun je het beste direct contact met ze op nemen op: 020 658 1888 of stuur ze een email. (Gegevens vind je hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/ebook)

 

Er zijn inderdaad al wat threads over readers, dit is een thread over een T2, misschien dat deze je kan helpen?

 

http://community.sony.nl/t5/eReading/Reader-for-pc-crasht-bij-overzetten-boek-prs-t2/m-p/361993#U361...

 

met vriendelijke groet,


Clarissa