annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony PRS-T2 meerdere problemen

OPGELOST
x_tmt_
Nieuw

Sony PRS-T2 meerdere problemen

Ik heb vanmiddag bij de mediamarkt deze ereader gekocht voor mijn nieuwe studie, vanwege de ebooks die ik nodig heb. Mijn eerste probleem is dat mijn ereader niet uit de demomodus weet te komen. Probleem nummer twee: laptop herkent ereader niet. Ondanks dat mijn ereader zegt dat het apparaat correct herkend wordt door de computer. In Reader for Pc wordt weergegeven dat de reader is losgekoppeld, terwijl dit niet zo is. Dan druk ik op 'Bezoek Reader Support', typ mijn modelnaam in en dan zie ik dit: Dit product is in uw land misschien niet beschikbaar. 

 

Ik begrijp er helemaal niks meer van. Hoe krijg ik mijn ereader uit de demomodus, zorg ik ervoor dat deze herkend wordt door de laptop en dat Reader for Pc fatsoenlijk werkt?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Hoi,

 

Ik heb het nagevraagd, en het tweede probleem komt waarschijnlijk doordat de reader nog in demomodus staat. Dit kun je met de volgende stappen oplossen:

 

1. Reset de reader door 10 seconden een paperclip in het gaatje te houden.
2. Druk op de aan/uit knop.
3. Zodra de reader start druk je de knoppen links en rechts van het huisje in (de tweede en vierde knop).
4. Houdt deze knoppen ingedrukt tot het beginscherm volledig geladen is.
5. Laat vervolgens de knop rechts van het huisje los, druk deze weer in en laat deze weer los. Laat als laatste de knop links van het huisje los.
6. Druk in het volgende scherm op "yes".

 

Mocht de pc hierna de reader nog steeds niet herkennen, kun je het beste contact opnemen met support: 020 658 1888 

 


Succes! :slight_smile: 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
KelvinV
Bijdrager

Hoi,

 

Ik heb het nagevraagd, en het tweede probleem komt waarschijnlijk doordat de reader nog in demomodus staat. Dit kun je met de volgende stappen oplossen:

 

1. Reset de reader door 10 seconden een paperclip in het gaatje te houden.
2. Druk op de aan/uit knop.
3. Zodra de reader start druk je de knoppen links en rechts van het huisje in (de tweede en vierde knop).
4. Houdt deze knoppen ingedrukt tot het beginscherm volledig geladen is.
5. Laat vervolgens de knop rechts van het huisje los, druk deze weer in en laat deze weer los. Laat als laatste de knop links van het huisje los.
6. Druk in het volgende scherm op "yes".

 

Mocht de pc hierna de reader nog steeds niet herkennen, kun je het beste contact opnemen met support: 020 658 1888 

 


Succes! :slight_smile: 

 

 

Readrama
Ontdekker

Biedt geen oplossing voor dit probleem. Support helpt alleen van maandag=vrijdag tussen 9 en 18 uur: fijn! 

ClarissaW
Lid

Hallo Readrama,

 

 

Misschien kun je ze een email achter laten, als dat beter uitkomt?

 

Op deze pagina staat ook een link met de support email:

 

http://www.sony.nl/support/nl/contacts/ebook

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

 

Readrama
Ontdekker

Heb ik gedaan-waarschijnlijk lezen ze die ook tussen maandag en vrijdag....