annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T2 laadt niet meer op

profile.country.nl_NL.title
mvw_ereader
Bezoeker

PRS-T2 laadt niet meer op

Na een avond mijn reader gebruikt te hebben deed hij het de volgende dag niet meer. Ik heb geen melding gehad dat de batterij bijna op was. Het beeld op de reader staat ook vast, geeft aan dat hij in slaapmodus staat.

Bij het aansluiten op de computer wordt hij herkend en het rode lampje gaat aan, echter gaat deze na enkele seconde weer uit. Bij aansluiten op andere computers gebeurd hetzelfde. Het beeld blijft 'bevroren'.

Resetten geeft 5x oranje lampje, maar er gebeurt verder niets. Resetten wanneer hij aangesloten staat op de computer geeft ook 5x oranje lampje en vervolgens gaat hij op rood, ook dan gaat het rode lampje na enkele secondes uit. Ook hierbij blijft het beeld ' bevroren'

Het lijkt er gewoon op alsof hij helemaal niet meer wilt opladen. Ik heb de reader sinds half oktober 2012 in bezit.

Hij heeft inmiddels al enkele uren in de computer gezeten, maar aangezien hij hem niet oplaadt is het zonder enig succes. Wat kan ik er nog mee doen??

Tags (2)
7 ANTWOORDEN 7
profile.country.nl_NL.title
Chris3010
Bezoeker

Probeer eens bij "mijn  vraag"  het woord "opladen" in te typen en kijk naar de verschillende topics daarover. Wellcht daar een suggestie. Het komt blijkbaar vaker voor, mijn ervaring met de PRST1 is dat wanneer hij te diep ontladen is er problemen ontstaan. Ik heb die opgelost door een aparte lader

  te gebruiken. Maar de topics geven diverse mogelijkheden aan.

Message was edited by: Chris3010

Message was edited by: Chris3010

Message was edited by: Chris3010

profile.country.nl_NL.title
mvw_ereader
Bezoeker

Dat is natuurlijk het eerste wat ik heb gedaan. Hij heeft vannacht 12 uur in het stopcontact gezeten en nog steeds geen leven. Ook wanneer hij in het stopcontact gaat brandt het rode lampje voor ongeveer 10 seconden en vervolgens gaat deze weer uit. Als het rode lampje niet brandt laadt hij ook niet op, op internet lees je alleen maar dat ze heel vaak op reset hebben gedrukt. En geloof me, dat heb ik ook al zeer vaak gedaan met alle mogelijke knop combinaties.

Ik laat hem deze keer 24 uur in het stopcontact zitten voordat ik hem ook maar weer aanraak, maar aangezien hij niet oplaadt verwacht ik geen verbetering meer...

profile.country.nl_NL.title
Chris3010
Bezoeker

Als je zowel via de PC als ook met een oplader geen resultaat boekt en alle mogelijkheden die op het forum geboden worden hebt getest dan ben ik bang dat de reader retour moet ter reparatie (of vernieuwing software). Helaas.

profile.country.nl_NL.title
JackBergman
Bezoeker

Interessant, ik heb hetzelfde probleem met mijn T2. Hij laadt ook niet meer op en Bol.com weigert deze te repareren tenzij ik 84 euro betaal voor een nieuw kabeltje omdat ik het originele kabeltje niet heb opgestuurd naar hun reparateur.

Maar er zijn dus meer mensen met dit probleem. Ben benieuwd hoe Sony gaat reageren op mijn klacht die ik hierover bij hen heb ingestuurd.

blanken68
Ontdekker

ik heb dus het zelfde probleem, van de een op andere moment doet hij helemaal niets meer.

Geen idee wat ik nu moet doen

jk7907
Nieuw

heb het probleem ook gehad met verschillende kabels geprobeerd en dan gaat ie aan
en dat blijft ie ook wat ik vreemd vind en nu geprobeerd met een oplader van de telefoon die ik daar voor gebruikt en het laad weer op maar de e reader staatnog steed aan
Nelly5744
Ontdekker

Exact mijn probleem!

Ik doe m nu met mijn Alcatel One Touch Pixi First oplader in de stroom. Het tode lampje is desalniettemin weer uit gegaan. Kortom: laadt weer niet.

Nog suggesties???