annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

koppelen reader aan PC > geen koppeling

OPGELOST
KeesNL
Ontdekker

koppelen reader aan PC > geen koppeling

Ik probeer al enkele weken mijn PRS-T2n reader te koppelen aan mijn PC  (windows 7) PC is geautoriseerd, reader geeft aan geautoriseerd te zijn, alleen de reader valt niet te koppelen aan de PC, Hierdoor verschijnt in de werkbalk geen icoontje "reader"! Dus vallen er ook geen ebooks over te zetten op de reader. Ik maak gebruik van de nieuwste versie Sony reader software. Als ik druk op het INFO icoontje, dan zegt het rechter vakje (reader) dat er geen koppeling van de ereader is. Wie herkent dit probleem of heeft DE oplossing??????

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Reader For PC niet meer gebruiken, maar het gratis programma Calibre downloaden. Denk dat je problemen daarmee verholpen zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Is de reader ook niet in "deze computer" te zien?

 

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KeesNL
Ontdekker

...alleen als (F) set up.....

Je kan er niets heenslepen.

Readrama
Ontdekker

Ik heb hetzelde probleem met de reader PRS-T2N. Opnieuw installeren Reader voor PC geeft geen oplossing. Kan wel boeken downloaden in de Reader voor PC. Het lukt niet deze naar de reader te verplaatsen. Ook op 'mijn computer'op de PC (WIndows 7)  wordt de reader niet herkend. Andere USB poorten geprobeerd helpt niet. Reset helpt ook niet. Sony helpt ook niet. Heel frustrerend

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Reader For PC niet meer gebruiken, maar het gratis programma Calibre downloaden. Denk dat je problemen daarmee verholpen zijn.

janvanraamsdonk
Ontdekker

het zelfde doet zich voor mijn een MAC. weet iemand daar de oplossing voor?