annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

How to download ebooks to Ubuntu/Linux-PC, or directly to PRS-T1 reader ?

profile.country.nl_NL.title
rebix2
Bezoeker

How to download ebooks to Ubuntu/Linux-PC, or directly to PRS-T1 reader ?

How to download ebooks to Ubuntu/Linux-PC, or directly to PRS-T1 reader ?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Dear rebix2,
                                         
Welcome to the Dutch Sony forums. Please note that this is a Dutch language forum and it will be easier for users to help you if you post your message in Dutch. For help in the English language please access the English forums by clicking the language selection option at the top right of your screen, next to the Sony logo.
                                         
Kind regards,
Tycho
Moderator
                                       
Geachte rebix2,
                                              
Welkom op de Nederlandstalige Sony forums. Dit is een Nederlandstalig forum en het is makkelijker voor de gebruikers om je te helpen als je je berichten in het Nederlands plaatst. Voor hulp in het Engels kun je terecht op de Engelse forums, klik hiervoor op de taal selectie knop rechts bovenaan je scherm naast het Sony logo.
                                                     
Met vriendelijke groet,
Tycho
Moderator
NL_Derek
Nieuw

Beste Tycho,

 

Als ik probeer in te loggen op de engelse site zegt hij dat ik me bevind in Nederland (wat ik al wist) en dat ik daar in moet loggen. How dan verder?

Overigens ik ben niet rebix2, maar wel een tweetalige Linux-liefhebber in Nederland.

 

--- Derek

 

ClarissaW
Lid

Hallo Derek,

 

How dan verder... :wink: Volgens mij kun je door eerst inteloggen in de Nederlandse community en daarna het land te wijzigen via het vlaggetje hier boven bij de site, toch bij de Engelse community terecht komen.

 

Succes,

 

Clarissa

NL_Derek
Nieuw

Welnee Clarissa, daarmee kom ik op de site van Sony UK maar het lukt mij niet om in de forum te komen. Ik heb getracht om een account te maken bij Sony UK -- moest een andere naam en email geven, want NL_Derek en mijn normale email waren "bezet". Maar ik zit nog te wachten op een bevestiging van mijn inschrijving. Wellicht zijn ze ontevreden over mijn postcode (moest ik verplicht invullen, maar een NL postcode lijkt niet op een UK postcode). Inmiddels heb ik Calibre gedownload en het lijkt veel beter dan de Sony programma. Ik moest mijn eReader zojuist formatteren om van dubbele Collections (gemaakt door Sony) af te komen maar ik denk nu verder te kunnen.

 

Voor mensen die zochten op "linux"; Calibre is waarschijnlijk de oplossing. Een dezer dagen ga ik het proberen onder Linux en zal mijn vindingen hier melden.

 

Nog iets Clarissa; is er enige reden om de Sony programma niet te de-installeren? Ik haal de meeste van mijn boeken van Gutenberg, dus gratis, maar ik heb een paar gekochte boeken van mijn oude (BeBook) eReader. Kan ik deze op mijn Sony reader zetten zonder jullie programma?

 

Groetjes en beste wensen voor 2014,

 

--- Derek

 

ClarissaW
Lid

Hallo Derek,

 

Hm ik heb het net geprobeerd, je komt inderdaad eerst op de Sony UK site uit en daarna vragen ze je opnieuw inteloggen onder de Community-tab. Daarna krijg je inderdaad weer het schermpje dat je naar de Nederlandse site wordt geleid, maar als je dan inlogd ben je toch bij de UK Community. Maar ik ben het met je eens dat het niet simpel is.

 

Voor de duidelijkheid, ik werk als community manager om mensen in de goede richting te wijzen en hopelijk te helpen met vragen waar ik kan. Als je direct met Sony wilt spreken kan dat via 020 658 1888 of een emailtje http://www.sony.nl/support/nl/contacts/ebook

 

Maar wellicht kan een andere e-reader gebruiker je antwoord geven!

 

En inderdaad, de beste wensen nog :slight_smile:

 

Clarissa