annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gebruikt echt niemand de software die bij de Ereader zit

profile.country.NL.title
Peterjdebruijn
Nieuw

gebruikt echt niemand de software die bij de Ereader zit

Ik ben nu meer dan 3 weken bezig uit te zoeken waarom de software niet werkt en krijg de indruk da tniemand het gebruikt. de software hangt gewoon als ik een directory met boeken wil lezen (op verschillende operating systems). Kan het er wel heen moven maar dan is er geen enkele ordening mogelijk in de boeken

de service desk heeft mij twee weken op afstandgheouden door steeds niet werkende links te geven voor eennieuwe versie die er niet is. En denkt blijkbaar dat, door nergens op terug te komen, ik vanzelf afdruip.

het stoort mij dat het beste advies is om Adobe of andere producten te gebruiken om de sony reader te benaderen.

Ik vindt de reader goed maar op deze manier moeilijk te gebruiken, nog niet zo moeilijk, tijdrovend en frustrerend als de service desk. Misschien moet Joep van het Hek maar eens een Ereader aan zijn zoon geven.

Maar goed deze kritische noot zal het forum niet halen denk ik

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
TreesK
Bezoeker

Wat jammer dat de Reader Library niet werkt bij jou. Ik heb geen centje pijn...Het uploaden van een gekocht boek gaat supersnel. Ook het overzetten naar de reader (als je de goede vinkjes aan hebt staan, anders gaat ie alles synchroniseren) gaat binnen een oogwenk.

Je hebt waarschijnlijk al t programma eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd? (is eigenlijk te simpel)

profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

Geachte Hr/Mevr Peterjdebruijn,

Welkom op het Sony Nederland Forum.

Het is spijtig te horen dat uw Reader Library niet naar wens werkt, graag wil ik vragen of de Reader Library wel in taakbeheer staat, want als dat zo is, dan betekent het dat windows het openen van Reader Library tegenhoud.

Als het wel eerder heeft gewerkt, maar na een update van windows niet meer werkt, vragen wij u om een herstelpunt te pakken voor de update en te kijken of het dan wel werkt.

 
Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,
Marc


Sony Medewerker.

profile.country.nl_NL.title
marvink54
Bezoeker

Hallo,

Ik heb de reader sinds december 2009, heb de software geïnstalleerd op mijn netbook, dat werkte tot voor kort prima. Tot ik mijn reader onlangs een keer ging opladen en de software een foutmelding gaf. Omdat ik op dat moment niet met de software wilde werken heb ik dat genegeerd. Later wilde ik een paar gekochte boeken downloaden, maar de software reageert nergens meer op. Ik heb de computer een paar weken teruggezet, mocht niet baten. Ik heb vervolgens de software gedeïnstalleerd en weer opnieuwe geïnstalleerd, ook geen effect. Omdat ik nog een simple reader heb zonder card reader, heb ik toen de software geïnstalleerd op mijn desktop computer en daar werkt het wel, hoewel de reader niet meer automatisch synchroniseert. Ik moet de boeken van de bibliotheek verslepen naar de reader.

Ik vind het heel vervelend dat het niet meer werkt op mijn netbook.

Margreet

profile.country.NL.title
Peterjdebruijn
Nieuw

ik heb uiteindelijk via support in america begrepen dat deinstalleren niet alles weg haalt kreeg onderstaande suggestie

------------------------------------//\\--

If the application stalls, try the following path to delete 2 folders related to the software:

-Start/My computer/(top menu) Tools/Folder options/View tab/Click on show hidden files and folders/Apply and Ok.

-My computer/Drive C:/Document and settings/Username folder/Local settings/Application data/ Delete Kinoma and Sony Corporation

Launch the software and the folders will be back, the library will be empty, add your books again and try to create your desired collections.

------------------------------------//\\--

deze maakte dat de applciaite weer werkte.

Mijn originel probleem blijft, dat het werken met collections niet eenvoudig is. met andere woorden het is al gauw een brei van boeken waarvan je de titels goed moet kennen om de juiste te vinden. de groote van 3 GB opslag en deoptie voor geheugen kaarten laat een enorme hoeveelheid boeken toe, je moet alleen niet willen lezen 9opstarten duurt eeuwen, een boek vinden zonder organizatie is een langdurige taak.

------------------------------------//\\--

Collections can be made only in "Reader Library" or "Reader Digital Book," and cannot be made on the computer or the memory card inserted in Reader Digital Book.

Collections can be transferred only between "Reader Library" and "Reader Digital Book," and cannot be transferred to a memory card inserted in the computer or Reader Digital Book.

Only books can be grouped as a collection. Audio files or pictures cannot be included in a collection.

------------------------------------//\\--

bij support (Nederland) staan mijn case nu ruim twee maanden open (net gechecked) het imaand geleden gescaleerd en management is ingelicht.  Ze hebben geen antwoord en geen behoefte mij als klant in te lichten alle contactis omdatik met hen bel. Ik wil daar wel werken lijkt mij niet zo inspannend.

Ik kan mij daar ook wel iets bij voorstellen, mijn geld is al binnen "why bother"

Ik dacht ik laat deze info even achter hier dan heeft iemand anders er misschien nog wat aan. Support is zinloos om te bellen.