annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

E reader niet herkend door PC. Sony helpdesk helpt niet

Campiano
Nieuw

E reader niet herkend door PC. Sony helpdesk helpt niet

Hoi allen,

 

Mijn Sony PRS-T2N e reader wordt niet herkend door mijn pc (code 43). Ik heb reeds alle suggesties van de helpdesk geprobeerd (reset, vervangen kabel, andere PC, USB poort verwijderen) en ook de suggestie op dit forum om het met Calibre te proberen (schijnbaar is het een veel voorkomend probleem). Na nogmaals met de helpdesk te bellen krijg ik vervolgens als uiteindelijk advies om dan maar een andere E reader aan te schaffen, omdat ook zij niet weten wat er fout is. Je begrijpt wel dat mijn volgende E reader dan uiteraard geen sony wordt. Ik raad jullie ook allemaal aan om vooral geen sony te kopen. Bij problemen is de helpdesk een duur telefoongesprek waar je geen centimeter mee verder komt.

 

Koop geen sony mensen!

 

Gr.
Een gefrustreerde en teleurgestelde ex klant van sony

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Niet supervreemd dat ze je niet kunnen helpen. Is een namelijk een melding dat Windows de verdere werking van het apparaat gestopt heeft vanwege een probleem. 

 

Je kunt er hier meer over lezen en kijken of deze suggesties helpen: https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc725873(WS.10).aspx

 

Heb je al geprobeerd om het op een andere computer te verbinden? Wat krijg je daar voor resultaat? 

Campiano
Nieuw

Ik heb het al op meerdere computers met vista, windows 7 en XP geprobeerd. Daarnaast blijft het toch echt zo dat het dan weliswaar een fout in windows is, maar dat deze fout alleen in combinatie wordt gemaakt met het product van sony (overige apparaten vind hij wel moeiteloos). Ook ben ik niet de enige klant die dit probleem ervaart want op internetfora wordt veelvuldig over dit probleem gesproken. Ik vind het dan ook de verantwoordelijkheid van sony om met een gepaste oplossing voor dit probleem te komen, maar ik vrees dat ik dit niet kan verwachten. 

 

 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Vreemd. Ik weet er helaas ook geen oplossing voor. 

 

Ik weet niet of het product nog onder garantie valt. Zo ja, dan kan hij ter reparatie aangeboden worden en wordt hij ook onderzocht. 

 

 

Campiano
Nieuw

Ik begreep van de helpdesk dat er op e readers een twee jarige garantie zit. Mijn e reader valt daar nog net binnen. Hoe kan ik mijn product het beste retourneren zodat jullie er naar kunnen kijken?

Bvd.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wij hoeven er niet naar te kijken? Wij zijn geen klantenservice van Sony :wink:

 

Heeft de helpdesk je niet verteld hoe je de Reader kan opsturen?