annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vreemde tellerstand RX10M4

profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

Vreemde tellerstand RX10M4

Eerste berichtje op dit forum.

Vraagje; de eerste foto die ik nam met mijn nieuwe Sony RX10M4 krijgt als tellerstand 07953.

Volgens de leverancier zou dit met de geheugenkaart te maken kunnen hebben, deze was echter geformatteerd voor gebruik.

Volgens mij wordt de tellerstand in de camera bijgehouden en zou de eerste foto nummer 00001 moeten krijgen of in ieder geval een nummer daar dicht bij.

Hebben meer Sony gebruikers dit meegemaakt? 

Tags (1)
8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Hans-Heemskerk 

 

Zo te zien is het probleem geëscaleerd naar een hoger niveau binnen Sony, nu maar afwachten op een reactie erop.

 


suc6 ermee,
73's


 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

@pa3eia Dank voor je reactie, wat moet ik me voorstellen bij  "Zo te zien is het probleem geëscaleerd naar een hoger niveau binnen Sony"?

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Het is gemeld bij Sony, dwz dat het mogelijk is dat je probleem bekeken wordt door deskundigen 'op de achtergrond'.

Laten zij wat weten dan laat @pa3eia  het aan je weten.

 

Wat ik er zelf van denk is dit.

Het toestel legt het aantal clicks vast.

Dat kan je zelf controleren door een foto te uploaden naar een online metadata and exif viewer (metapicz.com)

Dan kan je alle gegeven bij een foto inzien.

Vermoedelijk staat bij die gegevens ook het aantal clicks aangegeven.

 

Is het aantal clicks groot, dan bestaat de mogelijkheid dat je nieuwe camera als demonstratiemodel is gebruikt.

 

profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

@Strampke Top, dank voor de info :wink:

 

profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

@Strampke Metapicz geeft inderdaad erg veel info maar het aantal clicks kan ik er niet terugvinden 😞

profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

Helaas nog steeds geen reactie van Sony, zijn er andere kanalen waarlangs ik dit bij hun kan aankaarten?

 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Onderaan deze pagina zie je hoe je Sony support kunt bereiken.

 

profile.country.NL.title
Hans-Heemskerk
Ontdekker

thanks, ik ga daar een balletje opgooien :wink: