annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Storing Sony camera

profile.country.NL.title
casderee
Nieuw

Storing Sony camera

Er is een n foutmelding te zien van Mijn Sony camera HX 300 vermelding knipperend E62:10

Ik zou niet weten wat dit betekend

Graag n reactie

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo, heb inmiddels een Nikon camera gekocht, geweldige camera, schitterende foto,s. Nooit geen Sony meer voor mij. . Groetjes.b

Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Dit kun je hebben met elk merk ook met Canon, Nikon, Fujifilm etc. Belangrijkste is dat je merk camera gebruikt waar je goed bij voelt en vertrouwen in hebt. Ongeacht welke merk het is. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Ken ook aardig wat gevallen van uitdagende service van Nikon. Die ik heb mogen vernemen van cursisten. Of je nu Canon, Nikon, Fujifilm etc. hebt je kunt met alle deze merken pech hebben. 

 

Het gras is bij de buren altijd groener, maar is dat dan ook echt wel zo. Belangrijkste is om een merk te gebruiken waar jij je prettig bij voelt en vertrouwen in hebt. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Oké. Maar Sony is heel slecht in communicatie met z'n klanten. Heb contact opgenomen met Nikon over iets, kreeg dezelfde dag reactie,en oplossingen. Fantastisch.

Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zoals geschreven dit had je net zo goed bij Nikon kunnen gebeuren. Zo heb ik ruim twee jaar uitdagingen gehad met Fujifilm na mijn overstap van Canon. Communicatie was erg slecht bij service afhandelingen etc. Zo twee jaar terug uitdaging gehad met mijn a7r2 en Sony was erg snel en correct in de afhandeling. Zo zie je maar voor elk merk zijn goede ervaringen en minder goede ervaringen te vinden. Al zijn wij geneigd om sneller de minder goede ervaringen te delen met elkaar. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Sorry hoor maar als je een camera koopt van 400 euro, en nog geen 3000 foto's mee hebt gemaakt 1week uit de garantie bent, en Sony biedt je een oplossing die 300 euro exclusief arbeidsloon kost zonder enige vorm van coulantie ben je een slechte leverancier. Hoe je het ook brengt.

Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Begrijp heel goed dat je dit enorm vervelend is. En jou vertrouwen in Sony compleet weg is. Dat kan iedereen wel goed begrijpen. 

 

Zelf veel gedoe gehad met Fujifilm met service afhandelingen (binnen garantie). Echter betekend dit voor mij niet dat de service van Fujifilm compleet ruk is. Helaas heb ik hierdoor aardig wat extra kosten mogen maken. Apparatuur huur. Zelfs opdracht moeten cancellen. Hierdoor is het vertrouwen in het merk behoorlijk naar nul punt gedaald. Toch zijn er genoeg positieve verhalen te lezen over de garantie afhandelingen te lezen. Helaas is mijn vertrouwen in het merk compleet weg. Dus langzamerhand overgestapt op Sony. Was de Canon CPS platina service gewend. Wellicht ook niet eerlijk om te vergelijken ? 😉

 

Mijn positieve ervaring die ik heb gehad met Sony zal voor jou niks toevoegen. Het vertrouwen in het merk is voor jou weg.  En dat is heel begrijpelijk. Het is niet altijd zo zwart wit. 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.US.title
sony.e.62.10
Bijdrager

Hi,

Dit is inderdaad een wel gekende probleem dat duizenden gebruikers ervaren bij het gebruik van Sony-camera's. Ik heb een listje opgesteld op http://sony-e-62-10.atspace.cc/. De (tijdelijke) oplossing waarvan sprake hierboven, heb ik gedocumenteerd op https://www.youtube.com/watch?v=RI0RCVeDYuY. Maar spijtig genoeg blijft Sony zeggen dat ze hiervan geen weten hebben...!!