annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

storing in mijn camera DSC-HX300

-Thijs
Ontdekker

storing in mijn camera DSC-HX300

Ik heb een storing in de camera. E:62:10 is de melding van een flikkerend 'lampje' op mijn scherm. Hij lijkt alles wel te doen, maar dat E:62:10 blijft flikkeren op mijn LCD-schermpje. Ik heb meerdere malen geïnitialiseerd. Het verdwijnt niet. Ik heb ook een keer geformateerd. Wie kan mij helpen?

Ik wilde me trouwens voorstellen, maar bij dat topic zag ik nergens een optie nieuw bericht en ik kreeg ook geen avantar geupt. Ik snap nog meer dingen niet, maar hier eerst mijn vraag over de camera

Thijs

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo,

 

Ook ik heb dezelfde melding in mijn camera. net 2 maanden uit de garantie. Van Sony krijg je eenzelfde standaart melding, breng hem maar naar de reperateur. Als dit euvel vastzit aan dit type camera vindt ik dat de kosten door Sony gedragen moeten worden. Typisch dat veel mensen deze melding krijgen., ondeugelijk toestel dus.

 

ik heb het zelfde probleem met mijn sony dsc hx400v,wat kan ik hier aan doen, of moet ik hem op sturen naar sony?

 

profile.country.BE.title
frandom19
Nieuw

Ik heb de camera moeten opsturen ... de lens werd volledig vervangen stond
er op de werkbon ... gelukkig in de garantie periode ...

Groetjes
FRançois
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo.
Ik heb diverse communicaties gehad met Sony. Als je de camera opstuurde reken op reparatiekosten van om en nabij de 400 euro.
Wat wel werkt, is je camera aanzetten, terwijl hij aanstaat het batterijenklepje openen en de batterij laten zakken totdat de connectie verbreekt. Terugduwen en activeren, je zult zien dat je de camera zonder melding kunt gebruiken. Dit is een goedkopere oplossing en het werkt.
Zelf ben ik na 2 Sony camera,s teleurgesteld in de service en ben over gestapt op een nieuwe nikon. De tijd gaat leren of de beslissing juist is geweest. Mijn Sony camera had Mar 3000 kliks toen hij deze melding gaf en als coulantie wilde Sony 25 % korting geven op de reparatiekosten . Veel succes. Gr. Rosa.
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo.
Ik heb diverse communicaties gehad met Sony. Als je de camera opstuurde reken op reparatiekosten van om en nabij de 400 euro.
Wat wel werkt, is je camera aanzetten, terwijl hij aanstaat het batterijenklepje openen en de batterij laten zakken totdat de connectie verbreekt. Terugduwen en activeren, je zult zien dat je de camera zonder melding kunt gebruiken. Dit is een goedkopere oplossing en het werkt.
Zelf ben ik na 2 Sony camera,s teleurgesteld in de service en ben over gestapt op een nieuwe nikon. De tijd gaat leren of de beslissing juist is geweest. Mijn Sony camera had Mar 3000 kliks toen hij deze melding gaf en als coulantie wilde Sony 25 % korting geven op de reparatiekosten . Veel succes. Gr. Rosa.
MIKEZTM
Ontdekker

Ook ik heb hetzelfde probleem. Heb al 4 sony camera's gehad maar deze nu al voor 2e keer ter reparatie aangeboden nu met foutcode E:62:10  is pas 2,5 jaar  jong. Ben benieuwd wat het beleid van Sony hierin is .Als dit de kwaliteit is van Sony van tegenwoordig dan was dit mijn laatste. Baal er flink van en had dit niet verwacht ! Lees veel over de bewuste code dus zou naar mijn inzien netter geweest zijn om de klanten hiervan op de hoogte te stellen.  Weer mijn camera voor een aantal weken kwijt.

profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Er is een simpele oplossing voor dit probleem.   Zet je camera aan, maak het bsatterijvakje open en laat de batterij eruit zakken . Doe de batterij terug, zet hem opnieuw aan en je storing is weg. 

Uiteraard moet je dit telkens herhalen als je de camera hebrt uitgezet. Maar is simpoel en goedkoper dan 300-400 euro raparatiekosten. 

 

Uiteraard na het contact met sony heb ik  een nicon aangeschaft met superzoom. Geweldige mooie foto's. 

Nooit geen sony meer.

 

Succes. 

 

gr. Rosa.

profile.country.BE.title
lientje1
Ontdekker

Ik heb hetzelfde met mijn camera en heb hem ter controle binnen gebrachte om na te kijken wat er aan is en hoeveel het kost en kan hem laten maken maar kost mij 328€. Mijn lens was kapot maar dat geloof ik niet , Ik heb dat niet gedaan en heb een nikon gekocht. Ben er heel tevreden over maar die sony was ook goed tot ik dit op het scherm kreeg en krijg het niet weg daarom kan ik moeilijk geloven dat het de lens is , volgens mij gewoon de software herinstalleren en ik denk dat het dan opgelost is het is maar een vermoeden hoor.

profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo Lientje

Om er achter te komen of het een storing is..... Zet je camera aan, laat terwijl hij aanstaat de batterij eruit zakken. Doe de batterij terug en zet hem opnieuw aan. Je zult zien dat de melding weg is tot je hem weer uit zet. Dat wil zeggen dat er niets met je lens aan de hand is. Storing in de software. Bij mij werkt het. Maar ook ik ben over gegaan naar Nikon. Voor mij geen Sony meer. Slechte service.
profile.country.BE.title
lientje1
Ontdekker

ik heb een probleem met mijn camera op het scherm komt er altijd al pinkend op E:62:10 en krijg het niet weg heb al van alles geprobeerd maar lukt mij niet wie kan mij helpen, de garantie net voorbij en kost mij 325€ en vind dat wel teveel voor mij geen sony meer want ik denk dat het gewoon een ander software is die moet geinstallerd worden op de camera. Wie kan mij helpen