annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RX100m7

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

RX100m7

Vandaag camera on gezet lens kwam eruit ,maar het scherm bleef zwart geen beeld ,de lens ging na een 10 sec terug in de camera en er verschijnt op het scherm schakel uit en in onder dit zwart scherm met de tekst zie je opzij dat daarachter het normale scherm staat .De lens blijft in de camera en wanneer je in en uit schakelt gaat de camera aan en uit . Heb de batterij al er uitgehaald en een ander gestoken idem dito met de memorykaart maar er veranderd niets ,je kan ook niet in het menu om te resetten want het kleine zwarte scherm met de tekst schakel in en uit blokkeert het scherm. Heb de camera nog maar van januari dit jaar en er is niets abnormaal mee gebeurt,word ook niet veel gebruikt.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Je kunt de camera mogelijk resetten als je de HDMI ingang op je computer aansluit.

De batterij verwijderen en een minuut wachten is sowieso al een goede stap geweest.
Je kunt ook chatten met Sony support. Zie onderaan deze pagina.

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ik heb aan het opzoeken geweest op het net en daar zijn verschillende toestellen van Sony ook a7 enz. die deze melding krijgen omdat er een probleem is met het IBIS systeem. Maar meestal geraakt het opgelost met de batterij er uit te halen en na een tijdje terug te steken.Ik heb 5 batterijen allemaal geprobeerd. Bij mij werkte het niet ,ook aangesloten op de computer ,het rottige is dat de waarschuwing op het scherm de rest blokkeert want er achter zie je het menu scherm gedeeltelijk maar ge ziet niet wat ge doet. Gisteren was ik weer wat aan het proberen en heb het toestel aan laten staan en de memory kaart verwijderd en verschillende andere terug gestoken hielp niet dan heb ik het toestel aan gezet en de batterij voordat de lens terug in het toestel gaat verwijderd dus de lens bleef eruit en dan de batterij er terug in ,toestel terug  aan ,dit heb ik meerdere keren gedaan met toestel onderste boven. Na zo'n 5 keer was alles terug in orde ,ik weet ook niet hoe dit kan maar tot nu toe werk alles terug normaal. Nu ga ik het toestel zoveel mogelijk testen om te zien of alles normaal blijft. Ik zal als er iets veranderd of als alles goed blijft het hier terug melden.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

De ware verkenner!

Deze methode, gewoon van alles proberen en blijven volhouden is een beproefde methode om allerlei apparaten weer aan de praat te krijgen.

Complimenten!

Was iedereen maar zo.