annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RX10 M4 manual problemen

profile.country.NL.title
JeanineLoete
Ontdekker

RX10 M4 manual problemen

Hallo, kunnen jullie mij helpen. Ik heb de Sony M4 een week en ben er aan toe om over te gaan op manual. Zodra ik echter door de zoeker kijk, kan ik niets meer scherp zien of focussen. Ook de informatie in de zoeker is voor mij niet meer te lezen. Komt dit door mijn bril en hoe wijzig ik dit? Op A geen problemen mee. 
Mvg. Jeanine

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Jeanine,

 

Had je hier al gekeken voor een eventuele oplossing? 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Hi @JeanineLoete 

Naast de gebruiksaanwijzing is Youtube een bijzonder goede bron van informatie.

Je RX10 IV heeft gigantisch veel mogelijkheden en om die te leren kennen is er een eenvoudige cursus over de HX400V. Ik heb voor de RX10 IV nog niet ergens anders zo'n simepel en duidelijke cursus kunnen vinden.

Carl Reader doet het sloom en langzaam, maar je kan er veel van leren, bijvoorbeeld over Auto, P, M, A en S
De menu's zijn namelijk grotendeels hetzelfde als bij je RX10 IV maar hij leert je op eenvoudige manier hoe alles werkt en wat je met de verschillende instellingen kunt bereiken.
 
Over compositie en beeldopbouw moet je bij Nigel Danson zijn
 
Om met RAW te spelen moet je ook bij Nigel Danson zijn
 
Hou de gebruiksaanwijzing van je eigen RX10 IV camera bij de hand en laat je bij de hand nemen door Carl en Nigel.
 
 
profile.country.NL.title
FrankT
Ontdekker

Naast het oculair zit een draaiknopje. Kijk door het oculair en draai aan het knopje tot je alle tekst in je scherm scherp ziet.

Het moet dan opgelost zijn voor het kijken met jouw bril.

Frank