annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony DCRPC330 USB connectie naar Windows 10

profile.country.NL.title
ThomasB1972
Ontdekker

Sony DCRPC330 USB connectie naar Windows 10

Goedendag,

Ik ben nog wat DV tapes tegengekomen die ik graag wil importeren in Adobe.

Ik heb mijn camera aangesloten op stroom en een USB kabel gevonden die tussen mijn laptop en de camera.
De drive (memory stick) komt wel in verkenner maar ik zie in device manager geen camera verschijnen.
Als ik mijn camera switch naar play/edit staat er USB mode (disconnect the USB cable before changing the setting)

Heb ik nog een USB driver nodig? Ik kan hem alleen vinden voor windows XP uit 2004 :slight_smile:

 

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
EVsony5
Lid

Goedendag @ThomasB1972 

 

Wellicht kan deze pagina je verder helpen?

https://www.sony.co.uk/electronics/support/camcorders-tape-camcorders/dcr-pc330/articles/00172974

 

 

Groeten,

Eva

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Kan goed zijn dat het dan alleen werkt op een xp machine...
Is een vrij oud apparaat ook.

Kun je beter je mini dvs overzetten via een moderner apparaat.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de USB-driver niet aanwezig als PlayMemories Home wordt geinstalleerd op de PC?

 

Link  

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ThomasB1972
Ontdekker

Dat is inderdaad een optie. Even gekeken op marktplaats maar een mini dv camera uit 2007 kost nog steeds ongeveer 100 euro. Als ik het laat doen ben ik volgens mij tegen de 200 kwijt. Ik verwacht niet dat een camera uit 2007 het goed doet in windows 10 dus het prijs verschil wordt dan wel kleiner.

profile.country.NL.title
ThomasB1972
Ontdekker

Nee ik kreeg vanuit play memories alleen de optie om mijn memory stick te exporteren en niet om te capturen.

profile.country.NL.title
ThomasB1972
Ontdekker

Welke kabel zou ik moeten hebben om de camera met FW op mijn computer aan te sluiten?
Ik kan niet goed zien welke de FW aansluiting is op mjn camera