annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan PlayMemories niet installeren

profile.country.nl_BE.title
woutervdd
Bezoeker

Kan PlayMemories niet installeren

Ik heb bij mijn Sony HDR-CX250 de lite versie van PMH geïnstalleerd.

Als ik een update probeer te doen vanop de website, dan raak ik er niet door.

Bij installatie heb ik niet de mogelijkheid om de gebruikersovereenkomst te aanvaarden.

Wat ik ook doen ik kan niet anders dan annuleren en raak niet verder.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Vanaf de supportpagina van je camera zou je de update gewoon moeten kunnen downloaden. Belangrijk is wel dat het programma (PMH in jouw geval) NIET actief is op je PC.

profile.country.nl_BE.title
woutervdd
Bezoeker

Ik kan de sowtware downloaden, maar op onderstaand scherm kan ik niet akkord gaan zoadt ik ook niet verder kanPlayMemories Home Installatieprogramma.jpg

profile.country.en_GB.title
LucRoe
Nieuw

I have just the same problem : not able to click on 'I ga akkoord  ...'.

Maybe related : as for Belgium users, the agreement is displayed in 3 languages (dutch, french, german), the german text stops somewhere half of the text. Is this text too long, and thus not able to accept the license agreement ?

Very annoying.

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Stafw016,

Wat vervelend dat u problemen heeft met uw camcorder. Ik begrijp dat het naar is dat Sony niet overal op dit forum kan reageren, maar dit is forum is in de eerste plaats opgericht voor gebruikers om elkaar te helpen, zodat we daar allemaal van kunnen leren. Mocht u een directe reactie wensen raad ik u aan de Sony helpdesk te bellen, voor camcorders is het nummer (+31) 020 658 1888.

Hopelijk wordt u daar snel opgelost.

Beste groet,

Tycho

Moderator

profile.country.BE.title
stafw016
Nieuw

Ik heb juist hetzelfde brobleem; mijn apparaat is een HDR-PJ200E camcorder;aangekocht in Makro op 02/08/2012;ik kom steeds op hetzelfde scherm uit......dan is het over en out....Ik denk dat ik ten lange laatste de camera ga terugbrengen en mijn geld terugeisen; daar sony toch niet reageert op de door mij gestelde vragen hieromtrent.

Message was edited by: -Tycho-

persoonlijke info verwijderd

profile.country.en_GB.title
LucRoe
Nieuw

Sony lijkt ondertussen zijn software aangepast te hebben, nu kan je wel klikken op 'ik aanvaard ...'

Kaplam12
Nieuw

Zit met hetzelfde probleem. Kan de installatie starten en ook de voorwaarden aanvaarden. Begint dan te installeren en stopt op een bepaald moment met reden dat de internetverbinding is verbroken ondanks dat dit niet hetgeval is. Internetverbinding valt hier niet weg. Wat is dan wel de oorzaak.