annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FDR AX 33 4K en de Balanced Optical Steady Shot (BOSS) techniek

N.M.S.O.N.Y.
Nieuw

FDR AX 33 4K en de Balanced Optical Steady Shot (BOSS) techniek

Hi all,

2 maanden geleden de Sony FDR AX 33 aangeschaft, een 4K videocamera. Dit omdat ik een mooie reis door Canada en de USA ging maken en 4K de toekomst is (die er nu al is). Na 2 weekende van "test filmen" met mooie resultaten met een gerust hart op vakantie gegaan. 

Helaas liet de Sony Camera  FDR AX 33 me de 2de dag van de vakantie al in de steek. De lens (ophanging) van het BOSS piepte en kraakte en de lens trilde in behuizing. Bovenin de zoeker kreeg ik plotseling een code E62:10 in beeld. Filmen was  mogelijk alleen het resultaat was een zeer trillend onbruikbaar beeld door de altijd trillende lens. Een prachtige vakantie maar helaas geen herinneringen op beeld. Dit vind ik HEEL, HEEL erg SONY !!! 

Bij terugkomst van vakantie heb ik onderzoek gedaan en meerdere mensen gesproken die ook deze problemen hebben ervaren met de de Sony Camera  FDR AX 33. 

Graag zou ik willen weten of dit:

1) zijn er meer mensen met deze klacht ?

2) is het een blijvend probleem, ook na een reparaties?

3) is er een goed alternatief voor de Sony Camera  FDR AX 33 om toch in 4K te kunnen filmen.

Woensdag -28-10-2015- ga ik de camera ter reparatie aanbieden. Ik  videofilm al ruim 31 jaar, nog nooit een defecte camera gehad. Eigelijk ben ik diep, zeer diep teleurgesteld in SONY en deze de Sony Camera  FDR AX 33.

Gr.

MarcoP

Tags (3)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wat een pech, en jammer voor de beeld vakantie herinneringen.

Suc6 met de reparatie, hopelijk wordt het na alle tevredenheid opgelost.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
dideleu
Nieuw

Ik heb enkele maanden geleden een FDRAX 100 4K aangekocht. Het beeld is heel scherp en de kleuren en de belichting prima, maar de beeldstabilisatie deugt voor geen meter! Het gaat al over mijn vijfde videocamera waarvan de laatste drie van Sony. Ten einde raad bracht ik mijn toestel terug naar de handelaar Verfaillie-Bauwens in Waardamme met het verzoek het ter controle op te sturen naar Sony. Nu, alweer een maand later, heb ik het teruggekregen, maar afgezien van enkele vingerafdrukken op het UV-filter en het terug instellen van taal, datum en uur naar de begininstellingen, merk ik geen veranderingen. Wat nu gedaan?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

dideleu schreef:

Ik heb enkele maanden geleden een FDRAX 100 4K aangekocht. Het beeld is heel scherp en de kleuren en de belichting prima, maar de beeldstabilisatie deugt voor geen meter! Het gaat al over mijn vijfde videocamera waarvan de laatste drie van Sony. Ten einde raad bracht ik mijn toestel terug naar de handelaar Verfaillie-Bauwens in Waardamme met het verzoek het ter controle op te sturen naar Sony. Nu, alweer een maand later, heb ik het teruggekregen, maar afgezien van enkele vingerafdrukken op het UV-filter en het terug instellen van taal, datum en uur naar de begininstellingen, merk ik geen veranderingen. Wat nu gedaan?

@dideleuOnacceptabel inderdaad. Meteen weer contact opnemen met Tech Repair. Daar kun je het rechstreeks aanbieden, hoeft het niet via de winkel te gaan. 
Melden dat het net terug is van reparatie, maar het nog steeds niet deugt. 

@N.M.S.O.N.Y., naar om te horen dat dit tijdens de vakantie gebeurd is. Dit is geen veelvoorkomende fout, maar moet je wel insturen ter reparatie. Wederom contact opnemen met tech repair en duidelijk vermelden dat BOSS vast is gelopen.