annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Camcorder HDR CX160

profile.country.NL.title
axifrans
Nieuw

Camcorder HDR CX160

De camcorder wil niet meer opladen. Niet met kabel of aan computer via USB. Als ik de batterij los oplaad, wil de camcorder niet opstarten. Blijft uit. Wat kan ik doen om hem toch te kunnen gebruiken?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat de camcorder niet meer oplaadt. Ik ga even voor je uitzoeken of/wat hier een oplossing voor kan zijn!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al een andere kabel uitgeprobeerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Ik heb het even intern nagevraagd, waarbij het volgende advies werd gegeven:

 

De batterij van de camera kan je niet opladen met de USB kabel, de USB kabel is enkel om de bestanden over te zetten naar je PC. Dit model heeft een losse voeding, die gaat in het stopcontact en in de camera en zo kan je de batterij laden en ook de camera gebruiken zonder de accu. De voeding moet dus worden gebruikt door de gebruiker.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
axifrans
Nieuw

Dankjewel voor het antwoord.

Maar: Dit model heeft een losse voeding, die gaat in het stopcontact en in de camera en zo kan je de batterij laden en ook de camera gebruiken zonder de accu. Ik heb zowel de losse voeding in het stopcontact gestopt, maar dan nog wil de camera niet aan. Ik druk op power en er gebeurd niets. OOk het rode lampje dat er wordt opgeladen of zoiets blijft uit. De camera is dus helmaal dood.
Wellicht weet je hier nog een antwoord op.


Met vriendelijke groet

Frans Loos
*** Emailadres en telefoonnummer verwijderd***

profile.country.NL.title
axifrans
Nieuw

Ook geprobeerd. En ook de batterij opgeladen in een losse oplader.

Dan nog blijft de camera zonder power. Ik druk op de powerknop, maar hij blijft geheel dood.

 

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Al eens geprobeerd met andere batterij. Kan zijn dat deze overleden is. Bent u niet in bezit van extra batterij. Kunt u het eens proberen via winkel of zij een batterij hebben voor om mee te testen. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web