annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zeer slechte verbinding WF-1000XM3 en Windows 10

profile.country.NL.title
Jarvice
Nieuw

Zeer slechte verbinding WF-1000XM3 en Windows 10

Hallo! Dit weekend heb ik een Sony WF-1000XM3 en ben tot nu toe erg gefrustreerd geraakt. De verbinding tussen de oortjes en mijn laptop (Dell XPS 15 9560) is namelijk zeer slecht. Het geluid stottert constant en soms valt de bluetooth verbinding gewoon helemaal weg. Voordat ik de oortjes weer terug stuur wil ik op zijn minst proberen om dit te verhelpen. 

Dingen die ik al heb geprobeerd:
- Firmware update van de oortjes (3.1.2)
- Firmware update Bluetooth van laptop adapter (Qualcomm atheros qca61x4 bluetooth)
- Voorkeur voor sterke verbinding instellen op telefoon
- De "telephony" service uitschakelen in Windows 10 waardoor de oordopjes specifiek voor audio verbinden en niet als headset.
- Factory resets

Het ligt overigens ook niet aan de laptop want mijn vorige bluetooth oortjes werkten zonder problemen.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De WF-1000XM3 heeft Bluetooth 5.0 en een A2DP bluetooth stream nodig voor de audio stream, heeft de Dell XPS 15 9560 dit Bluetooth protocol?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jarvice
Nieuw

Ik heb eventjes gezocht en de laptop heeft bluetooth 5.0 dus daar zal het niet aan liggen. Wat de A2DP betreft is het wat moeilijk te zeggen. Ik las online dat je de Bluetooth Audio Receiver app kunt downloaden en dan kun je de bluetooth apparaten selecteren. De Sony oordopjes komen daar alleen niet in tevoorschijn. Misschien dat dit het probleem is.

profile.country.NL.title
Jarvice
Nieuw

Ik kan het mis hebben maar volgens mij is A2DP ook niet het probleem. In deze afbeelding zie je de profielen. Ik geloof dat "audio sink" hetzelfde is als A2DP aangezien de oortjes helemaal niet verbinden zodra dat uit staat. Dus dat is het ook niet geloof ik.