Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds november een wh1000 xm5 koptelefoon. Ik had een Oppo telefoon. De headphones connect app werkte hier uitstekend op. Nu heb ik een OnePlus Nord2 5g. De app lijkt te werken, de koptelefoon word verbonden. Alleen lukt het me niet de app te koppelen aan mijn account. Ik klik bij het aanmeldscherm bijvoorbeeld op Facebook, dan doorloop ik alle stappen (in 5 verschillende browsers geprobeerd incl. Chrome). Dat lijkt het in eerste instantie te doen, alleen wanneer er wordt teruggeschakeld maar de headphones app schakelt deze weer automatisch door naar de browser en beland ik weer opnieuw op het aanmeldscherm. Dan is er in feite niks gebeurd.
Ik kom dus in feite in een soort cirkel terecht en kan me niet succesvol aanmelden.
Zo kan ik mijn apparaat niet gebruiken zoals ik wil, met mijn eigen equalizer instellingen bijvoorbeeld.
Is de 1000XM5 wel eerst via BlueTooth gekoppeld met de Nord2?
73's
Ja! Dat lukte wel.