- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
RX100 II - zamazane zdjęcia
Witam,
Z góry uprzedzam, że jestem amatorem jednak mam problem ze swoimi zdjęciami. Niezależnie czy robię je w pomieszczeniach czy na zewnątrz są lekko zamazane - szczególnie widać to na ludziach. Kombinuję z różnymi ustawieniami, zarówno auto jak i ustawienia ręczne i brakuje wyraźnej poprawy. Denerwuje mnie to o tyle, że mój wysłużony Canon s3 robił bardzo wyraźne zdjęcia nawet na auto.
Zastanawiam się czy możliwe jest, że po prostu sprzęt jest uszkodzony? Chyba, że jestem przewrażliwiony i wszystko jest OK?
Wstawiam przykładowe zdjęcia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Witaj, na miniaturkach, które załączyłeś nic nie jestem wstanie stwierdzić. Wrzuć pliki w oryginalnmym rozmiarze nie wycinając exif ze zdjęć wtedy będzie wiadomo, czy ewentualna nieostrość nie jest spowodowana zbyt długim czasem naświetlania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Ok to tylko jedno pytanie - jak wrzucić te zdjęcia bez wycinania exif?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Np. wrzuć zdjęcia bezpośrednio z aparatu (bez jakiejkolwiek obróbki, ingerencji programu komputerowego, zdjęcie powinno mieć zapisane dane aparatu z jakimi dana fotografia została wykonana) np. na dropboxa, photobucket lub inny serwer umożliwiający wstawienie dużego pliku i podaj link na forum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj