annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie ook slechte snelle beelden XG9505 ?

profile.country.NL.title
Ruud888
Ontdekker

Wie ook slechte snelle beelden XG9505 ?

Mijn 65inch XG9505 geeft wazig beeld bij sportbeelden.

Bij voetballers en sportauto’s zie ik een soort heldere aura aan de randen van de spelers en auto,s.

Met KPN, Ziggo en de App beelden zoals Netflix etc....

2 monteurs van Ziggo vonden het beeld ook slecht, en die kunnen het weten want ze zien iedere dag meerdere tvbeelden. 
Bij rustig beeld is hij vlijmscherp.

 

Al diverse instellingen en een reset geprobeerd maar totaal geen verandering.

Maar ik ben bang dat de monteur van Sony zal zeggen dat het beeld normaal is en ik vette voorrijkosten etc... moet betalen.


Nu 9mnd oud.

Het beeld is altijd zo slecht geweest.

 

Iemand het zelfde probleem gehad of wie weet de oplossing?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @Ruud888 , 

 

Welke beeldinstellingen gebruik je precies? 

profile.country.NL.title
Ruud888
Ontdekker

Al veel instellingen geprobeerd waaronder ook de instellingen van diverse reviews of forums.

Ook gewoon de standaard instellingen geprobeerd.

 


Nu:

 

Beeldmodus- standaard

 

motionflow-gebruiker

soepelheid 2

helderheid 1

filmmodus Auto

 

beeldscherpte 53

realiteits creation- handmatig 

resolutie- 83

willekeurige ruis- uit

digitale ruis-uit

Vloiende gradatie- laag

 

Bij Video-opties alles op auto

 

zwart aanpassen- midden

contrastoptimalisatie - midden

Lokaal dimmen- midden

X-tended range- hoog

 

Auto.beeldmodus - uit.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zet de Beeldmodus eens op Gebruiker i.p.v. op Standaard.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ruud888
Ontdekker

Geen oplossing dus.

Mijn eerste Sony TV ooit maar ook meteen mijn laatste.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Ruud888

Ik begrijp, dat je gebruik maakt van Ziggo met een mediabox voor je TV beelden. Heb je al eens geprobeerd gebruik te maken van de ingebouwde tuner van je TV. Ik lees op het Ziggo forum nog wel eens over het gebruik van HDR in combinatie met de Mediabox Next. Steek je coax kabel eens in je TV en laat hem scannen naar de zgn. Free To Air zenders. Het is het proberen waard. De combinatie mediabox met een Oled TV geeft soms ook problemen hoewel jou TV geen Oled uitvoering is. Maar toch. 

Succes. Gr, Arie

profile.country.NL.title
Ruud888
Ontdekker

Werkt niets beter.

Via de Netflixapp ook slecht bij wielrennen, voetbal en F1.

ik denk dat die beeldchip niet super werkt. Te traag.

 

Zal het reparatiebedrijf is bellen wat de kosten zijn als ze het niet erkennen?

Ik zie op Trusted veel negatieve reviews over dit bedrijf!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas ontbreek de informatie welke setup je gebruikt met de XE9505.

 

Arie neemt aan dat je een mediabox van Ziggo gebruikt en stelt voor om de XE9505 eens de verbinden met de coax, wat is hier het resultaat van de beeldkwaliteit op de NPO HD zenders?  Ook noemt je KPN. Staan de mediaboxen wat betreft het HDMI uitgangs signaal  wel goed ingesteld of de HDMI-poorten van de XE9505?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ruud888
Ontdekker

Ik heb KPN en Ziggo tegelijk gehad.

Beide slecht.

Als ik kijk via de App,s dan is het ook slecht.

 

Nu TV en internet van KPN.

 

Dat het op Netflix van de App ook slecht is is wel een bevestiging dat de TV niet goed is.

Op alle manieren is hij dus zeer matig bij snelle beelden.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat te denken van om je garantie bij de winkel van aankoop te claimen?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!