annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

volumeknop afstandsbediening werk niet goed Sony KD-49XG8096BAEP (Android)

profile.country.NL.title
JacBindels
Ontdekker

volumeknop afstandsbediening werk niet goed Sony KD-49XG8096BAEP (Android)

Goedemiddag,

Sinds een week heb ik na het opstarten van de TV elke keer dat het volume op 60 staat (dit kan tot 100) vanaf het begin,daarna kan ik dit zelf via de afstandsbediening van Sony zelf verhogen of verlagen .

Mijn vraag is : waarom krijg ik na het opstarten van de TV dat dit via de afstandsbediening begint vanaf 60-100. Kan ik dit niet aanpassen dat het volume automatisch lager kan na het opstarten van de TV.

Normaal begon de tv vanaf het volume rond 25 30, maar nu krijg ik steeds 60-65, dit vind ik te hoog. Natuurlijk kan ik elke keer het volume zelf aanpassen. Hoe kan ik dit aanpassen dat het volume rond 25-30 elke keer start nadat de TV is opgestart.  Moet ik soms een instelling wijzigen?

Nogmaals ik kan het natuurlijk zelf verhogen of verlagen,maar dat het volume automatisch start met 60 is te hoog. Ik wil gewoon hebben na het opstarten van mijn TV  dat ik automatisch een volume krijg van 20-25een ,daarna kan ik het zelf regelen met het volume lager of hoger.

MVG,

Fijne dag nog

Jac

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al eens de Powerreset (groene toets) uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ron60wilma
Nieuw

Ik heb het zelfde probleem bij zachter of harder zetten vliegt de afstand bediening op hol

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals:

Al eens de Powerreset (groene toets) uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!