annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TV afstands bediening koppelen , wat zijn de mogelijkheiden ?

profile.country.NL.title
liane87
Ontdekker

TV afstands bediening koppelen , wat zijn de mogelijkheiden ?

Van de week een prachtige sony bravia tv gekocht met spraakbestuuring op de afstandsbediening .

Dat is vanzelf wel top en wij zouden liever alleen de afstandsbediening van sony gebruiken ipv. die van onze decorder ( arris vip 2952).

ik kan de afstandsbediening van de decorder wel aan de tv koppelen , maar is er ook een mogelijkheid die afstandsbediening van de Tv aan de decorder te koppelen ? 

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Dat kan zeker. In deze video is te zien hoe:

https://youtu.be/DwFhEBoEhfk

 

Veel plezier met de nieuwe tv!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

Do you want to use your set-top box (cable box) more smoothly and intuitively? Sony BRAVIA has the answer by using Touchpad Remote and IR Blaster. You can learn how to controll your TV with set-top box. Note: 1. Video describes automatic setup; some set-top boxes may require manual setup 2. IR ...
profile.country.NL.title
liane87
Ontdekker

ik heb al op meerdere paginas gekeken maar ik zal echt niet weten welke ervoor geschickt is . 

zo zag ik de ir 100 usb ? maar daar staat niet dat ik dan mijn tv afstandbediening kan gebruiken om de decorder te bedienen . 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Niet alle Bravia's hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van de IR-Blaster.

Is het mogelijk om het type van de prachtige Sony Bravia TV mee ons te delen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
liane87
Ontdekker

de prachtige KD-55XF5877 is het geworden :slight_smile: 

alleen zo jammer dat er helaas nog een decorder naast moet 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedoel je niet de XF8577? Volgens de specificatie's kan de IR-blaster niet gebruikt worden op de XF8577.

 

Andere provider (Ziggo CI+) zonder het extra kastje (decoder) en extra afstandbediening.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
liane87
Ontdekker

He dat is mega jammer , wel raar dat ze dan bij sony.uk  standaart mee geleverd worden  als ze er toch niet op kunnen. Ik heb dan wel het nederlandse model maar had verwacht dat dit zou kunnen . 

helaas is ziggo voor ons geen optie ivm veel na het buitenland bellen ,naja dan maar met twee afstandbedieningen . 

 

profile.country.NL.title
ElizaW
Nieuw

Ik ervaar het zelfde probleem met de kd 55xg8577.

Waar kan ik vinden of dit op te lossen is?

Er zat geen ook geen ir blaster bijgeleverd 🙄

Deze afstandsbediening zitten veel mogelijkheden op, 

Maar ook het overschakelen naar een andere zender moet ik dus met de KPN afstandbediening doen.

 

profile.country.NL.title
Vieux86
Ontdekker

Ik heb een Sony kd-55ag9 TV en ik wil mijn caiway box amino aria 7x aan de afstandbediening koppelen van de tv maar via de normale procedure krijg ik de melding dat het niet ondersteund word.hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen want ik zou het wel heel erg zonde vinden dat dit niet zou kunnen!

Is voor deze tv ook een ir blaster mogelijk en welk type?

 

Mvg marcel

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De software van de Amino Aria 7x moet geschikt zijn voor de besturing via de HDMI verbinding.

Een IR-Blaster vanuit de AG9 is niet mogelijk, de AG9 afstandsbediening is ook niet te programmeren voor de Amino Aria 7x. Mogelijk is de afstandsbediening van de Amino Aria 7x wel te programmeren voor een Sony Bravia TV.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!