annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TDG-BT500a 3d bril koppeld aan de tv van de buren.. Wat nu?

vosje80
Ontdekker

TDG-BT500a 3d bril koppeld aan de tv van de buren.. Wat nu?

Hallo, 

wij hebben onlangs een tv gekocht, namelijk een Bravia kdl- 50w809c.

hierbij een mooi 3d speler en 4 brillen (3d) namelijk de tdg-bt500a.

 

Nu hebben we alleen het probleem dat de brillen niet aan onze tv gekoppeld worden maar aan die van de buren... ( een samsung) ..

Weet iemand hoe we nu de bril toch aan onze tv kunnen koppelen..?

 

Alvast bedankt!

 

19 ANTWOORDEN 19
vosje80
Ontdekker

Inmiddels al een paar keer contact gehad met sony,

ze vinden het een vreemd verhaal en zoeken naar een oplossing... Fabrieksinstellingen, opnieuw koppelen.. Maar verder nog geen idee.

In de loop van de week komen ze weer met een reactie, mocht het niet opgelost worden is dit mijn probleem.

De brillen van 240,- en de 3d speler van 140, is dan dus mooi zonde geld en nemen ze ook niet terug..

Ik ben dus niet echt tevreden over de service van Sony!

 

Met de winkel af gesproken dat ik deze week nog alles kan terug brengen en me geld terug krijg...

Wat zouden jullie doen?

 

Groet Joris

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik zou kijken in de winkel of je daar het probleem ook tegenkomt met je brillen. 

Kan aan jouw toestel zelf liggen dat het niet wilt koppelen om de een of andere reden. 
Omruilen lijkt me fijner dan opnieuw op zoek gaan. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Begrijp eerlijk gezegd niet hoedat alle 4 de 3D brillen gekoppeld kunnen zijn aan de TV van de buren.

Je moet toch elke (4) keer toestemming geven om de koppeling uit te voeren?

 

Ik zou eens gezellig lekker op de koffie gaan bij de buren en dan de 3D ontkoppelen van hun toestel.

Of als ze zelf geen 3D brillen hebben de functie 3D standaard uitzetten.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
vosje80
Ontdekker

Hallo,

dank u voor de reactie.. Ik ga vandaag maar weer terug naar de winkel.

Ik was daar al eerder geweest en de brillen kregen ze daar toen ook niet gekoppeld... Nu begrijp ik denk ik waarom dit niet lukt.. Waarschijnlijk gebeurd daar dus het zelfde. Ik had ook al voor gesteld om hem tevwisselen maar zijndachten dat dit geen zin heeft.. Door u opmerking ben ik aan het denken gezet en begrijp nu ook dus ook waarom ze dit niet willen uitproberen..

 

ook met onze buren al geprobeerd op te lossen, helaas kunnen ze de brillen niet blokkeren, ze koppelen automatisch en hoeven geen toestemming te geven.

Dat hoeven we bij onze tv overigens ook niet..

 

Vandaag dus weer naar de winkel en maar eens kijken of we er daar uit komen..

 

gr Joris

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Deze combi moet gewoon werkt toch??? Al krijgt zelfs dew winkel ze daar niet gekoppeld ben ik wel benieuwd waar dit aan ligt.

Heelveel suc6 in de winkel.

 

Graag horen we hoedat het afloopt.

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
vosje80
Ontdekker

Hallo,

Vandaag ben ik dus naar de winkel geweest... Zeer goed geholpen..alleen is het nog niet opgelost.

Ik had een bril meegenomen om te testen, helaas kregen we deze niet gekoppeld in de winkel.

Ze hadden er nog 1 in het magazijn en hier lukte het wel mee.. Ik met deze bril naar huis, de tweedekeer lukte het... Toen de tv aan van de buren... Helaas dit werkte dus niet..

Terug naar de winkel..zou het dan toch aan de tv liggen..? Terug naar huis, om de tv op te halen om hem om te wisselen.. Dus weer naar de winkel om hem ze te ruilen.

Thuis uitgeprobeerd maar het wilde niet lukken... Tv en brillen mee terug.. Besloten dat we er klaar mee waren.

 

Maar toen begon het.. Wat nu? Bij een andere active bril zijn we bang dat de bril weer met de buren koppeld ..passieve 3d is er bijna niet of je betaald er veel meer voor..  

 

Dus tv mee terug naar huis en nu rustig kijken wat het moet worden.... Of zal Sony dan toch nog met een oplossing komen..

 

Wordt vervolgt..

gr joris

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Vinc_E of @ClarissaW

 

Is er van dit topic een escalation te maken, het lukt mij helaas niet.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
vosje80
Ontdekker

Hallo,

Even een berichtje over de ontwikkelingen.

vorige week dus contact gehad met Sony.. Ze zouden afgelopen week contact met ons opnemen..

Helaas... Sony heeft nog niks van zich laten weten... Geeft niet echt vertrouwen..!

Ik weet in ieder geval wel wat mijn volgend electra apparaat niet gaat worden...

 

gr Joris

vosje80
Ontdekker

Weer even een berichtje,

Bijna 3 maanden verder sinds de aankoop.

Sony vraagt me  vorige maand om niet meer te informeren naar de status... Zou alleen maar langer duren..

Nu weer een maand later nog maar weer een mail gestuurd.

 

Echt waardenloos, drie maanden wachten en nog steeds geen oplossing...

 

Zijn er meer mensen met dit probleem?

 

gr joris

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Joris, 

 

Ik heb je twee maanden geleden een privebericht gestuurd met het verzoek om je contactgegevens te delen. 

Sony wou rechtstreeks van het hoofdkantoor contact met je om dit op te lossen. 

 

Heb je dat niet gelezen?