annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KD-65X8505C vertical banding/DSE

SanderJ88
Nieuw

Sony Bravia KD-65X8505C vertical banding/DSE

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds september de Sony Bravia KD-65X8505C . Over het algemeen heel erg blij meer maar momenteel valt mij vertical banding/DSE (Dirtyscreen) op. Ik vraag me af of hier meer mensen last van hebben? Dit kan je controleren/testen met 'https://www.youtube.com/watch?v=on_jB7XjGzg&list=PLayyw2AiuFft-z8CKP1E1dvjaZJk4if4O'. Als je er last van hebt zie je vlekken op je tv. Dit valt mij  ook op bij voetbal wedstrijden.

 

Wat moet er ik mee doen en hoe staat Sony hier tegen over?

 

Alvast bedankt voor een reactie!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Lees regelmatig op internet, dat als er een muurbeugel wordt gebruikt dat dit voorkomt i.v.m. iets te lange bevestigingsmaterialen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SanderJ88
Nieuw

Bedankt voor je reactie. Heb hem niet aan een muurbeugel hangen. Heb tevens de schroeven van de standaard losser gedraaid maar dat mocht niet baten. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan proberen, de garantie claimen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Eigenlijk alle LCD toestellen hebben tot zekere mate last van bleeding, clouding, DSE, etc. 

Verschilt per toestel hoe erg het is en soms het inderdaad onacceptabel. Dan kun je ook terecht het toestel laten omruilen. 

 

Een advies wat je ook kunt opvolgen, is om het scherm ligt te masseren op de plek waar de vlek zichtbaar is. Stofvrije doek gebruiken die licht vochtig is. 
Wat ook mogelijk is, is om te proberen om de schroeven aan de achterkant van de TV een slag losser te draaien.