annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony 49X8309C Ledstreepjes binnenkant beeldschermrand

MBasje
Ontdekker

Sony 49X8309C Ledstreepjes binnenkant beeldschermrand

Hallo,

 

Een vraag. Sinds gisteren ben ik in het bezit van een 49x8309c. Nu viel me op, dat in de randen tegen het beeldscherm aan, lichtstreepjes te zien zijn, om de 5 a 10 centimeter. Als ik dan een nachtopname ofzo bekijk op de tv, zit er vooral in de hoeken een lichte waas, omdat daar dat lichtje op schijnt. Hoort dit zo, hebben meer tv's dit of zit het beeldscherm niet genoeg tegen de rand aan?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De lichte streepjes zijn die op alle zenders te zien?

Het lijkt mij als dit op alle zenders is te zien dit niet hoort, m.a.w. de X8309c omruilen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
MBasje
Ontdekker

Dit is ook te zien, als ik bijvoorbeeld op een 'zwart signaal' kijk. Daardoor viel het me op. 

MBasje
Ontdekker

DSC_0105[1].JPG

MBasje
Ontdekker

Dit is wat ik bedoel. Die led-streepjes aan de linkerkant. Ik vroeg me dus af of dat zo hoort, of dat het beeldscherm niet dicht genoeg tegen de rand aan zit. Dat loopt dus helemaal rond op die manier en is altijd aan. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Op mijn toestel is niks te zien zoals op jouw foto hierboven, laat de foto zien in de winkel waar je de X8309c heb gekocht en vraag dan wat ze er denken aan te doen. Sony stuurt je ook terug naar de leverancier waar je X8309c gekocht heeft.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
MBasje
Ontdekker

DSC_0106.JPG

MBasje
Ontdekker

Zo ziet het er dan uit in het donker. Bedankt alvast voor jullie reacties!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er is maar 1 oplossing die ik kan bedenken, omruilen voor een X8309c die wel een perfecte scherm projectie heeft.

 

We kijken uit naar je positieve feedback.

 

suc6,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
MBasje
Ontdekker

Het is in behandeling genomen. Dus komt vast goed. Verder vind ik de tv super! Hebben jullie nog tips voor de beste settings qua kleur, helderheid, enz.?

 

Alvast dank!