annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sfeerstand wijzigen : a90j

profile.country.NL.title
Vippoo
Ontdekker

Sfeerstand wijzigen : a90j

Ik heb sinds een aantal weken de sony xr a90j. Er is een optie om de sfeerstand te wijzigen. Dat is dus de screensaver met mooie plaatjes. Ik wil graag kunst. Moet kunnen! Het  staat onder systeem/sfeerbestand/Kunstgalerie. Daar staan 5 opties waaronder kunst. Die zou je moeten kunnen aanvinken of uitvinken. Uitvinken pakt die niet. Als je een optie  uitvinkt wordt die onmiddellijk weer aan gevinkt. Heeft iemand dat ook en weet iemand een oplossing zodat je keuze wordt geaccepteerd ?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas hier nog geen 2021 Sony Bravia TV in huis, kan je dus (nog) niet helpen.

 

Wel belachelijk dat van de >40 lezers van dit topic ook geen oplossing hebben.

 


73's

 

ps. het topic is geëscaleerd, nu maar afwachten op de Sony oplossing.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Probeer de Aerial Dream app eens te installeren.

Wanneer je die app opent, wordt een scherm weergegeven voor de instellingen en daar is een link voor "Open systeemschermbeveiligingsopties" en dat brengt de verborgen Android TV-schermbeveiligingsinstellingen naar voren!
Op dat scherm kun je de screensaver wijzigen van de standaard interne Ambient Mode en in plaats daarvan overschakelen naar een gedownloade screensaver-app. U kunt daar nu ook de standaard screensaver-tijdinstelling wijzigen. Uitstekend - dit was niet verborgen in de 2020 en eerdere Sony Android TV's, dus herstelt die mogelijkheid naar de 2021 Google TV (android TV 10) modellen!

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codingbuffalo.aerialdream


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Vippoo
Ontdekker

Bedankt voor je reactie. Het is een google tv en ik weet niet of dat wat uit maakt ( dus geen android) . Ik houdt je suggestie in mijn achterhoofd maar wacht de escalatie eerst af. Ik vraag mij ook af of er een screensaver app is met kunst maar dat kunnen we altijd nog uitzoeken. Het zou zo simpel moeten zijn. 

profile.country.NL.title
Vippoo
Ontdekker

Bedankt voor de escalatie, wij wachten ongeduldig af 😁

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Google TV is hetzelfde als Android TV.

En waar wil je dan op wachten?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Vippoo
Ontdekker

Eerste Poster heeft ge-escaleerd. Dat kan blijkbaar

 

" ps. het topic is geëscaleerd, nu maar afwachten op de Sony oplossing." 

 

Dit is geen gigaprobleem,  enkel voor de pot met geld dat ik heb neergeteld moet het gewoon werken. 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Kan je lang wachten, succes! 🤣


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________