annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met Netflix en NPO

OPGELOST
profile.country.NL.title
schaar81
Ontdekker

Problemen met Netflix en NPO

Al jaren een Sony Bravia in huis en prima tevreden. Tot nu toe. Want sinds een paar weken wil Netflix niet meer opstarten en wil de NPO app wel openen maar niets meer afspelen. Help??

Heb een KD-49E9005.
Heb echt alles al geprobeerd volgens mij. Firmware ge-update. Wel dertig keer gereset. Router herstart. Van het stroom gehaald. App cache geleegd. App updates opnieuw geïnstalleerd. 

En wat gaat er dan mis? Bij het opstarten van Netflix krijg ik een foutmelding met code ui-800-3. Na opnieuw proberen krijg ik de code ui-800-3 (307004). Klik ik op meer details lees ik dat het geen verbinding kon maken met Netflix (code ui-113). 
Op mijn iPhone (en andere devices) doet Netflix het gewoon prima btw. En WiFi doet het ook als een zonnetje. 

Houd me van harte aanbevolen voor suggesties!!

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ik neem aan dat je als oplossing de fabrieksinstellingen bedoelt?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________