annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen (menu) met Android TV Sony KDL-55W805C

profile.country.NL.title
dmaessen
Ontdekker

Problemen (menu) met Android TV Sony KDL-55W805C

Sinds enkele dagen werkt de home knop en de instellingen van mijn Sony Bravia KDL-55W805C niet meer.
Wanneer ik op de homeknop druk of een andere menu instelling open zie ik enkel gedeelten van het menu of homeknop (blokken) en werkt de TV heel schokkering, de bediening werkt niet en vaak blijft deze hangen, Hierdoor kan ik geen instellingen meer inzien of wijzigen. Ik heb met pijn en moeite gecontroleerd op updates en heb ook een factory reset uitgevoerd. Tijdens het opnieuw instellen van de TV zie ik ook enkel delen van de menuopties.

Ik kan overigens wel gewoon TV kijken, maar zodra ik de homeknop, helpknop en menuinstellingen wil openen gaat het mis. Zie hieronder enkele voorbeelden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

IMG_20191010_210640.jpgIMG_20191011_094621.jpgIMG_20191011_094831.jpg

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Tijdens de fabrieksreset ook eerst alle verbindingen (HDMI/LAN/USB) uit de W805c gehaald en eerst een "powerreset" uitgevoerd voordat je de fabrieksreset uitvoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
dmaessen
Ontdekker

Bedankt voor de tip, maar helaas blijven de menu’s en instellingen niet of nauwelijks zichtbaar of toegankelijk...ik kan nagenoeg ook geen instellingen wijzigen want dan hangt de tv vast..

home, action menu, help etc werken allen nagenoeg niet...

 

Zojuist ook nog middels USB de nieuwste firmware geupdate...maar ook dat heeft niet geholpen.😞