Deel jouw ervaring!
Inmiddels is het probleem opgelost - het lag aan een aantal foute netwerkinstellingen.
------------------------------
Hoi iedereen,
Na laatst het probleem met de internetverbinding gehad te hebben (tv laten denken dat ik in België was hielp - dankjewel forumleden!) kom ik er nu achter dat de ingebouwde chromecast niet werkt. De apparaten "zien" de Chromecast niet in de lijst met apparaten waarnaar gecast kan worden. Ik heb dit met zowel mijn iPhone als Windows laptop geprobeerd - beiden zien de Chromecast niet.
Het versienummer van de Chromecast is 1.47.216070. Ik heb de stappen zoals ergens anders beschreven al geprobeerd (de cache en gebruiksgeschiedenis gewist - zie https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00203244) maar dat heeft niks opgelost. Ook heb ik de updates van de Chromecast software verwijderd: ook dit werkt niet.
Enig idee wat ik kan doen om de ingebouwde Chromecast weer te laten werken?
Alvast bedankt voor het meedenken!
De tip had geweest om de applicatie te verwijderen de XF8577 een powerreset te geven en de applicatie opnieuw te installeren, maar dat had je zelf al uitgevoerd. 👍
Mooi dat je het zelf opgelost hebt, bedankt voor de feedback.
73's