annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix hapert KDL-50W809C

profile.country.NL.title
Wo0tta
Ontdekker

Netflix hapert KDL-50W809C

Voorheen nooit problemen gehad maar sindskort hapert netflix. Het beeld hangt ongeveer om de 5 seconden. Het geluid blijft wel doorlopen.

 

Het werkt wel wanneer ik opnieuw opstart. Totdat ik de tv uitzet en weer aan dan hapert het weer. Als ik alle netflix updates verwijder lijkt het iets beter te werken maar nog steeds af en toe een haperend beeld.

 

Andere apps werken prima.

Aangesloten op wifi en kabel maar maakt geen verschil.

 

Tv al helemaal gereset en ook naar laatste firmware van april geüpdate.

 

Heb zelf het idee dat het van een netflix app update komt..  

 

Heb ook netflix op een itv kastje , daar is alles heel sloom maar eenmaal in de stream werkt het daar perfect.

 

Meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing?

 

 

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Wat bedoel je met opnieuw opstarten?

Probeer eens 5 minuten de stekker van de TV uit het stopcontact te halen.

En hou eens de Aan/uitknop op de afstandsbediening ingedrukt totdat er een menu op het TV scherm verschijnt, kies dan Herstart TV.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Wo0tta
Ontdekker

Met opnieuw starten bedoel ik de aan/uit knop lang inhouden zodat android opnieuw opstart.

 

Maar zelfs factory reset en firmware upgrade hielpen  ook niet. 

 

5 minuten  van stroom af lijkt vooralsnog te werken!

(Dom dat ik dat zelf nog niet geprobeerd had) 

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Een reboot is de enige oplossing. De hardware van het toestel is intussen 7 jaar oud. En de eisen van Netflix worden zwaarder met de tijd. 

 

Is geen permanente oplossing voor te vinden helaas. 

profile.country.NL.title
Wo0tta
Ontdekker

Hij hapert helaas weer naar x aantal dagen.  Zonder stroom eraf , dus met enkel android reboot, kwam het probleem veel eerder voor.

 

Het is niet de nieuwste hardware meer nee maar het is wel vreemd dat hardware na x aantal uur of dagen het probleem zich voordoet.  

 

Want hij kan het dus wel goed doen na reboot. En zelfs met terugzetten na oude netflix app blijft het stotteren. Het kan vast zijn dat netflix bitrate ofzo veranderd maar dan verwacht ik dat hij altijd problemen zou hebben.

 

Nu nogmaals stroom eraf gehaald en via adb dumpsys  van de cpuinfo  gedaan.  Die maar eens vergelijken met de uitkomst als die weer hapert.

 

 

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Het lijkt erop dat het geheugen vol loopt ofzo.

Misschien steeds alle apps helemaal afsluiten zodat ze geen geheugen meer gebruiken.

Welke Android versie staat erop?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een "Power reset" is beter voor de W809c dan steeds de 230V stekker eruit trekken.

 

Eventueel kan je ook enkele applicatie's uitschakelen die niet worden gebruikt.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Wo0tta
Ontdekker

Android 7.

Na veel monitoren van geheugen cpu kon ik geen verschil vinden tussen wanneer hij wel en niet goed werkte.

 

Ook veel interne en overbodige dingen uit android halen losde het niet op.

 

Uiteindelijk mijn pi met homeassistant en wat plugins uitgezet en sindsdien lijkt hij weer goed te werken.

Deze hing aan een soort AP/switch  waar ook de tv aan hangt die blijkbaar verstoord werdt door Hassio of een plugin. 

 

Het lijkt erop dat netflix niet veel buffert waardoor je dit probleem daar ziet en bv niet bij youtube. 

 

In ieder geval bedankt allen voor het meedenken.