Deel jouw ervaring!
Hallo allen,
Na een week tobben en bellen met zowel Sony (1x) en Ziggo (6x) doe ik graag een beroep op jullie.
Ik zit met het volgende:
- Sony KD-65AG9 gekocht
- Wil via de CA 1.3 module (Quantis en via Ziggo huur geprobeerd) TV kijken
- Geeft steeds de melding: Het geselecteerde kanaal is gecodeerd of kan niet worden gedecodeerd
- Module op allerlei manieren geprobeerd, ook in samenspraak met telefonische Ziggo adviseurs.
Ziggo geeft aan dat het probleem bij Sony zou moeten liggen. Ziggo kan niets meer voor mij doen.
Nu probeer is wel zelf iets te ontdekken en wil bij de CA Module instellingen komen op de TV, echter is deze optie niet clickable.
Dank voor jullie hulp, want na een week wil ik nu wel gaan genieten van mijn nieuwe Sony TV.
Gr Jacco
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Ziggo monteur is net geweest, bleek dat de Smartcard stuk was, nu is hij de zenders aan het updaten, maar dat schijnt nog even te duren.
Wat een goed nieuws Tom. Daar wordt je blij van. Veel kijkplezier!
Ja dankje, ben er blij mee!
Zag net dat er vandaag een update is van Sony voor de AG9, die wordt toch automatisch geïnstalleerd?
Mooi dat het probleem is opgelost door de Ziggo monteur, bedankt voor de feedback.
De update van vandaag is nu alleen nog maar te downloaden via de ondersteunings pagina van de AG9, over enkele weken wordt de update automatisch aangeboden aan de AG9 als deze is verboden via het thuisnetwerk aan internet.
73's