annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-55XF9005 beeld storing

profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

KD-55XF9005 beeld storing

KD-55XF9005.jpg

Heeft iemand ervaring met dit probleem. 

In het TV beeld zijn er 2 kanten met 2 verschillende resoluties. 

Ik heb de firmware update gedaan het heeft niet geholpen. 

Alvast bedankt 

 

 

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

Ja dat klopt.

De splitsing is te zien op alle apps en  op de start beeld van tv. Is ook te zien ook op alle invoeren.

 

Ik heb een firmware-update gedaan. En fabriksinstellingen terug gezet op advice van Sony

 

profile.country.NL.title
DenSar80
Ontdekker

Had Sony gemaild vorige week. Het antwoord was de standaardprocedure. Dus reset, fabrieksinstellingen, stekkers eruit etc. Dit heb ik in de afgelopen tijd meerdere keren uitgevoerd. Geen resultaat.

 

Ik wacht nog op antwoord voor verdere ondersteuning.

profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

Ik heb ook een mail ontvangen, ik moest fabrieksinstellingen restten en paar foto's maken 

Ik wacht ook  nog op antwoord voor verdere ondersteuning.

 

Ik ben benieuwd naar de oplossing  

profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

 

Via een Serviceparter van Sony krijgt ik te horen dat de Tv panel stuk is en niet te repareren.

Mijn Tv is net 11 maanden buiten de garantie en ik dus uit coulance 570 euro moet betalen voor een nieuwe tv als vervanging.

Wat een teleurstelling van een Sony product dit  1039,- euro heeft gekost. 

Volgens richtlijnen Uneto-Vni gemiddelde levensduur / gebruiksduur van Tv met een aankoopprijs van 1000,- euro of boven  is  6jaar, nou mijn Tv heeft niet eens 3 jaar gehaald 

 

Ik vind de coulance van 570,- euro beste prijzig dus ik zou in 3 jaar tijd totaal 1600,- kwijt aan een Tv 😞

 

 

profile.country.NL.title
DenSar80
Ontdekker

Dat is balen zeg. Mag niet gebeuren voor een tv van nog geen 3 jaar oud. 

Klaarblijkelijk heb je een niet deugdelijk product ontvangen. Mag ik vragen of je deze tv bij een officiële dealer in NL hebt aangeschaft?

 

Ik kreeg het advies om inderdaad ook bij een servicepartner te informeren. Echter, deze zitten allen in Zuid-Holland. Niet echt in de buurt voor mij en zeker niet makkelijk mee te nemen voor een 65 inch tv. Ik weet dat ik nul op het rekest krijg ivm bouwjaar tv (2015). 


 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Youness_19  schreef:

Wat een teleurstelling van een Sony product dit  1039,- euro heeft gekost. 

Volgens richtlijnen Uneto-Vni gemiddelde levensduur / gebruiksduur van Tv met een aankoopprijs van 1000,- euro of boven  is  6jaar, nou mijn Tv heeft niet eens 3 jaar gehaald 

 

 


Gebruiksduur = hoeveelheid inbedrijf (aan geweest) uren de TV al heeft, daar heeft het aantal jaren natuurlijk niks mee te maken. Het kan in bepaalde gevallen zijn dat een toestel tegenwoordig 18 uur per dag inbedrijf is.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

Ik heb mijn Tv bij de mediamarkt.

Als mijn tv na 5 jaar oud stuks was, had ik geen moeite mee maar tv is nog geen 3 jaar oud das bitter 😒

profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

pa3eiaExpert
 
 
 

Gebruiksduur = hoeveelheid inbedrijf (aan geweest) uren de TV al heeft, daar heeft het aantal jaren natuurlijk niks mee te maken. Het kan in bepaalde gevallen zijn dat een toestel tegenwoordig 18 uur per dag inbedrijf is.

 

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Tv was geen 24uur per dag aan dus een gewoon gebruik, ik heb nog 2 Sony tv's die doen het nog uitstekend en die zijn 13 jaar oud.
 
Sony is een A merk en in mijn mening zelf met een intensive gebruik moet de Tv in ieder geval 5 jaar halen 
 
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

En wat zeggen de Mediamarkt en Sony hierover als je zegt dat je het niet eens bent met die prijs?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Youness_19
Ontdekker

Eindstand Mediamarkt en Sony  vragen 570,- euro anders wordt het niks.

 

Na 2 jaar 11 maanden ging de TV stuk dat mag niet gebeuren vind ik op basis van 1200,- aanschaf bedrag, ik snap wel dat garantie termijn  2 jaar is maar wat een teleurstelling van een merk als Sony 👎 

 

Bij deze ga ik sparen voor een andere TV meer kan ik niks van maken.

En veel kritisch voor volgende tv model