annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen wifi, wel internet

profile.country.NL.title
BetStev
Ontdekker

Geen wifi, wel internet

Hallo iedereen,

 

Ik heb sinds een maand de Sony KD43X80J in gebruik. Alles ging goed tot hij in het rechterscherm de opmerking geeft dat hij geen wifiverbinding meer geeft. Ik test YouTube, Netflix,... en toch heb ik internet maar blijft hij dit herhalen. Bij de netwerkinstellingen staat ook verbonden. Mijn andere toestellen zoals gsm, laptop hebben internet. 

Ik heb dus zogezegd geen wifiverbinding maar wel internet (niet omgekeerd, wat ik hier vaak zie op het forum).
Ik heb de fabrieksinstellingen gereset, ook al verschillende keren op de aan/uit knop voor opnieuw op te starten, ook naar de tijdsinstellingen gekeken die op automatisch staan. Maar hij blijft deze opmerking geven. 

Hebben jullie tips aub? Bedankt!

 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@BetStev  schreef:

Mijn andere toestellen hebben geen problemen met de wifi verbinding, enkel de TV


Wat je ook nog kan proberen is de telefoon als HotSpot te gebruiken, zo krijg de X80j een beter Wifi-signaal.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
rbooden
Ontdekker

Hoi, 

ik heb dat ook en na het een en ander uitproberen viel het mij op dat ik wèl wifi kon instelken als ik de ethernet kabel eerst uit de tv verwijderde. Dus als je (zeer) goede wifi hebt, zou je dat eens kunnen doen. Ikzelf vind mijn wifi niet stabiel genoeg en gebruik dus weer de ethernet kabel. Het is kennelijk of-of en niet en-en bij deze tv. Succes!

groet,

Ron

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@rbooden  schreef:

Het is kennelijk of-of en niet en-en bij deze tv.


Dat is toch normaal dat het en-en niet werkt.

Een UTP-verbinding heeft altijd voorrang t.o.v. de wifi-verbinding.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!