annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BraviA KD43XH8505 - youtube app werkt niet meer

profile.country.NL.title
BetStev
Ontdekker

BraviA KD43XH8505 - youtube app werkt niet meer

Hallo,

 

Sinds vandaag werkte plots de youtube app niet meer en gaf hij aan dat er ‘geen internetverbinding’ was (zie eerste foto). Ook al was dit wél zo want de enige app die niet werkt is Youtube. Netflix,… werkt allemaal perfect. Het is dus enkel en alleen Youtube. 
Ik heb alle mogelijke oplossingen die op het internet te vinden zijn toegepast zoals, hard reset, tv uit stopcontact zonder én samen met modem volledig uit, het geheugen en cache van youtube app volledig gewist, een gedwongen stop van de app,… Waardoor ik uiteindelijk een fabrieksinstelling heb gedaan maar ja hoor, nog steeds wil Youtube niet werken. 

 

Als ik Youtube nu open, en ik klik op mijn account bij account kiezen (zie afbeelding), wil hij mij niet verder laten dan dat scherm. Het scherm knippert en komt terug uit op dit scherm. Wanneer ik meerdere keren na elkaar klik komt hij uit op zogezegd mijn account maar kan je links niet zoeken in de favorieten of in de zoekbar (zie foto). 

Ik ben een beetje wanhopig aangezien ik hoopte dat de fabrieksinstelling alles zou fixen maar niet dus…. Of is er een algeheel probleem bij Youtube?

 

De foto’s zijn denk ik in omgekeerde volgorde gepost maar via mijn telefoon kon ik dit niet meer aanpassen. 

 

Thanks!! 

8311DA4A-38D2-417F-A42C-1EA9D050B952.jpeg

2A3509E5-5A28-4349-B03D-B206F1719F1A.jpeg

 

056D356A-78AB-48D5-B2B6-8C1604717019.jpeg

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Staat de interne tijd van de XH8505 goed?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lees net dat er in Europa meerdere meldingen sinds gisteren waren dat de YouTube applicatie niet werkte.

 

Ondertussen is het opgelost volgens de laatste berichten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!