Deel jouw ervaring!
Iedere avond als ik tv wil kijken, heb ik wel geluid maar geen beeld, het witte lampje brand wel. Ook reageerde de TV dan niet als ik op de Home knop of een willekeurige andere knop druk.
Hierna haal ik de stekker er 60 seconden uit, hierna heb ik weer beeld. Is hier een structurele oplossing voor? Om nu iedere avond de stekker er uit te halen!
TV KD-55XF9005 is bijna twee jaar oud. Softwareversie PKG6.6575.0259EUA. Een nieuwere software versie is er niet meld de TV. Ook al een keer teruggezet naar fabriek instellingen gedaan dan doet hij het een korte periode weer goed, maar het probleem komt dan weer terug.
Wellicht weet iemand hoe dit op te lossen.
Alvast bedankt,
Erik
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is een update voor je TV, hier kun je ‘m downloaden en lezen hoe je ‘m moet installeren;
Wat ook verstandig is om de stekker van de TV eens minstens 5 minuten uit het stopcontact te halen.
Er is een update voor je TV, hier kun je ‘m downloaden en lezen hoe je ‘m moet installeren;
Wat ook verstandig is om de stekker van de TV eens minstens 5 minuten uit het stopcontact te halen.
Wat is er allemaal aangesloten op de USB/HDMI-poorten?
73's
Het is gelukt,mijn dank Erik
@ErikSonyKD55XF9005 Wat was nu precies de oplossing?
Daar hebben anderen misschien ook iets aan.
De software update
Helaas de problemen zijn nu weer terug gekomen. Het lijkt wel of de tv eerst moet opwarmen na 20 a 15 minuten ergeren aan uit zetten gaat hij het weer goed doen. Op andere forums lees ik hier ook veel over zou een productie fout zijn?
Iemand de zelfde ervaringen gehad? En wellicht een oplossing?
Alvast bedankt
Erik
Als dat zo is en je hebt nog garantie moet je gewoon contact opnemen met de verkoper.