annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

afspelen opnames op HDD met ondertiteling via teletekst

OPGELOST
profile.country.NL.title
HENK.J.M
Ontdekker

afspelen opnames op HDD met ondertiteling via teletekst

Sinds kort heb ik een KD-43XG83. Als ik van ARD of ZDF via teletekst ondertitelde programma's opneem op HDD kan ik bij het afspelen de ondertiteling niet oproepen via teletekst. Met mijn vorige televisie, een Samsung, ging dat probleemloos. Is dat probleem oplosbaar, en zo ja, hoe?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De teletekst beeldlijn wordt op de Sony Bravia's niet opgenomen op de HDD stream.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De ondertiteling (alleen duits) in een HDD opname van de ARD is bereikbaar via de ondertiteling toets op de afstandsbediening. Het teletekst signaal is helaas niet beschikbaar in de HDD opname.

73's

profile.country.NL.title
HENK.J.M
Ontdekker

Helaas. Werkt niet. Gebruik toets ondertiteling op afstandsbediening bij afspelen opname geeft melding: "Ondertiteling niet beschikbaar". Inschakeling ondertiteling via "action menu" geeft hetzelfde resultaat.

Teletekst ondertiteling via teleteksttoets bij HDD opname blijkt wel mogelijk met Samsung TV (zelfde externe HDD, dezelfde provider). Dus teletekst signaal blijkbaar wel beschikbaar in opname op HDD. Verklaring?

profile.country.NL.title
HENK.J.M
Ontdekker

Nog steeds op zoek naar verklaring / oplossing probleem!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De teletekst beeldlijn wordt op de Sony Bravia's niet opgenomen op de HDD stream.

73's