annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aansluiten Nieuwe tv

profile.country.NL.title
Bravia1968
Ontdekker

Aansluiten Nieuwe tv

Hallo Alemaal,

Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een Sony Bravia X1 android tv de KD 49XG8305.

Op dit moment heb ik hem als volgt aangesloten: Humax HDMI uit naar Harman Kardon HDMI 1 in, Harman Kardon HDMI/ARC naar de Sony tv HDMI 3/ARC in.

Is dit de juiste volgorde van aansluiten om het beste resultaat te krijgen van de televisie?

Ik heb bravia sync uitgezet zodat niet alles ineens aangaat als ik alleen muziek wil luisteren.

Dat is evengoed het geval als ik muziek luister via de usb aansluiting op de HK omdat je daar een beeldscherm bij nodig hebt om te navigeren naar usb( nadeel van HK vind ik persoonlijk)

Zodra ik de muziek heb aangezet moet ik meteen de tv uitzetten omdat die dan ineens naar speaker tv springt in plaats van muziek via audio systeem, dat krijg ik niet veranderd als meteen de tv uitzetten of meteen het geluid uitzetten d.m.v. dimmen of volume naar 0 brengen.

Alvast dank voor reacties!

Groet,

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen problemen met audio-sync?

Zoja, kan je proberen de Humax direct op een van de HDMI-poorten van de XG8305 aansluit?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mechanical80
Nieuw

Voor Harman Kardon systemen:

Listening to Audio Sources
Press the Aux button on the remote control. The receiver will switch to the audio input
that was selected last. Subsequent presses of the Aux button will advance through the
audio inputs in the following order: Coaxial, Optical 2, Optical 1, Stereo L/R 1, Stereo L/R 2
and the HDMI ARC (Audio Return Channel).
De laatste heb je nodig om vanaf je TV en HDMI ARC je geluid van je HK systeem te luisteren...