annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

49X8309C geen teletekst meer, info balk blijft in beeld na update

raymundsibbes
Ontdekker

49X8309C geen teletekst meer, info balk blijft in beeld na update

Mijn signaal sterkte is ruim voldoende en voor de update had ik wel teletext,betref vastlopen is het voor en na de update dat regematig het tv beeld stil staat en dat moet je hem op een andere zender zetten of uitzetten om het probleem op te lossen en af en toe word het beeld zwart en dan kan je dit weer op lossen op de zelfde manier.

Ook blijf de zwarte infobalk na veranderen van zender staan en moet je dit met de back toest uit zetten.

Tevens werkt het ( ? info) toets ook niet meer na de update.

signaal kwaliteit staat op 100 en signaal niveau staat op 55

op mijn humax heb ik wel teletext.

al met al zeer teleurgesteld in Sony (k heb bija alles van Sony ) TV voor veel geld gekocht en de meest funtie's zijn er nog niet en toestel is zeer onstabiel en ik wil graag wel eens iemand spreken van Sony voor een goede uitlleg want als je de klantenservice beld word er steeds gezecht te wachten op de update.

16 ANTWOORDEN 16
raymundsibbes
Ontdekker

Bedankt , ik laat het donderdag wel weten.

raymundsibbes
Ontdekker

Woensdag ziggo monteur geweest en hoofdaansluiting vervangen en gelijk een verdeel/versterker geplaatst, ik heb nu een veel beter signaal maar de tv slaat nog steeds vast en beeld word daarna zwart en herstelt zich daarna wel weer vanzelf maar dit duurt wel een minuut of 3.( twee tot drie maal per dag )

Op jullie advies info balk uitgeschakelt en blijf niet meer zichtbaar.

Betreft vervolg software ( hdd opname en twintuner ) zie ik tot mijn schrik dat dit verplaatst is naar eind van dit jaar, is misschien wel handig want dat kan na 1 januari gewoon blijven staan.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je al handmatig de software update voor je TV uitgevoerd? 


Er staat een build op de ondersteuningssite van Sony die de reboots oplost. Deze is OTA te downloaden en dien je zelf via een stick erop te zetten. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben benieuwd wat voor een verdeel/versterker nu is geplaatst?

En ook wat de signaalsterkte/kwaliteit op de X8309c is.

 

Vind het wel erg extreem dat het beeld 3 minuten op zwart gaat en dan weer verder gaat, in welke mode (tuner of HDMI) is dit eigenlijk?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
raymundsibbes
Ontdekker

laatse updat staat er op v2333 met daarna een reset op fabriek instelling en opnieuw geinstalleerd.

Probleem is wel iets anders hij reboot niet meer maar staat wel geregeld vast en moet ik eerst de blauwe toets gebruiken om daarna teletekst te krijgen

raymundsibbes
Ontdekker

ik heb een nieuwe hoofdaansluiting met 1 uitgang met daarnaast een versterker met 4 uitgangen 1voor internet modum en 3 uitgangen voor TV waarvan de niet versterkte naar mij horizon ( die nog niet werkt want hij is nog niet aangemeld ) en van de twee versterkte gaat er 1 rechtstreeks naar mijn TV met de Ci+1.3 module.

hij reboot niet meer maar staat wel geregeld vast ondanks een goed signaal.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het wordt steeds duidelijker, je zit dus op het "oude"netwerk van Ziggo. Hier heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van InteractiveTV i.c.m. de CI+ 1.3. Als ik zo hier en daar lees over ITV is men doorgaans nioet zo blij met deze toepassing i.v.m. dat het nogal veel problemen met zich mee brengt, wij op het "oude" UPC netwerk hebben de toepassing HbbTV. Het klopt helemaal als ITV op het digitale netwerk aanwezig is, dient dit eerst uitgeschakeld te worden d.m.v. de blauwe toets voordat men van teletekst gebruik kan maken. De toepassing ITV is ook naar mij idee gewoon uit te schakelen als je dit toch niet gaat gebruiken.

 

Zo te lezen is de coax binnenhuis installatie nu perfect in orde.

 

Wel trouwens vreemd dat de Horizonbox nog steeds niet is geactiveerd.

 

Eventueel voor meer informatie over ITV.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!