annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zeer lang wachten.

profile.country.NL.title
Heit70
Ontdekker

Zeer lang wachten.

 Ik heb 4 weken geleden mijn A77 M2 ter reparatie aangeboden bij Tech Repair. Vorige week heb ik opdracht gegeven om de camera te maken. Er moet een nieuwe sluiter in. Nu blijkt dat de verwachte levering van de sluiter, op 15 november is. Mijn vraag is: Is dit normaal, dat ik zo lang moet wachten? Ik heb geen backup camera, maar wel heel veel te fotograferen. 

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Heit70

 

Welkom op deze community! (en gezien je alias moet je bijna wel een mede Frys zijn :wink:)

 

Voor ervaring met Tech repair reparatie tijden...helaas...voor een niet Pro duurt het allemaal vrij lang.

Zie mijn ervaring in dit topic op deze community

 

https://community.sony.nl/t5/alpha-nex-camera-s/van-a7ii-naar-a7rii-terwijl-er-nieuwere-modellen-zij...

 

grt en succes in de tussentijd..

Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedenmiddag,

 

Vervelend dat het zo lang duurt! Ik zal je bericht doorsturen naar onze service.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Helaas een veel gehoorde ervaring bij TechRepair. Ben pas mijn 85 mm twee maanden kwijt geweest. Prijs van reparatie viel dan weer alles mee in mijn geval.

Hopelijk kun je wat lenen of huren om het gat mee te vullen!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Wat is het reparatienummer? Daarmee kunnen wij zien wat de status is en waarom het zo lang duurt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Heit70
Ontdekker

Het reparatienummer is: xxxxxx.
Naar ik weet is de sensor niet op voorraad.

Groeten Theo Boonstra.
Outlook voor Android downloaden

 

 

< persoonlijke informatie verwijderd >

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Theo, ik heb je bericht doorgezet naar Bibi, maar voor de zekerheid heb ik je reparatienummer hier uit het publieke domein verwijderd.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Theo,

 

De verwachte levering van de sluiter is op 17 september. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je mij altijd een privé bericht sturen.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Heit70
Ontdekker

Bedankt voor de informatie! Dat is heel wat sneller dan wat ze mij vertelden.

Outlook voor Android downloaden