Deel jouw ervaring!
Mijn SEL35F28Z past niet op ILCE A7-M3. De E-mount lijkt te krap. Wat nu ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is de Belgisch/Nederlandse Sony Community, met als voertaal Nederlands. Graag voor een ieder de vragen of opmerkingen over de Sony produkten gewoon in het Nederlands stellen, zodat elk Community lid dit begrijpelijk kan lezen.
73's
ik zou wat engelse woorden kunnen gebruiken die geen vertaling nodig hebben maar zal dat maar niet doen...goed dat je terug kunt vallen op een dealer! Ik hoop dat het snel en naar tevredenheid opgelost kan worden.
Suc6!
grt, Sigi
I assume that you placed the white dots on lens and camera in a correct manner opposite to each other...
If the lens still does not fit in a correct manner; take it back to your dealer or salespoint, or try sony support website
https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email
Suc6 and hope to hear your reply,
grt, Sigi
naschrift voor @pa3eia;
Ik ga ervan uit dat de witte markeringen op de camera en de lens op een correcte manier gepositioneerd zijn...
Indien de lens in dat geval nog steeds niet op de correcte manier kan worden geplaatst adviseer ik je om met de lens en camera terug te gaan naar de dealer of Sony Support te contacten via de link; https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email
Dit is de Belgisch/Nederlandse Sony Community, met als voertaal Nederlands. Graag voor een ieder de vragen of opmerkingen over de Sony produkten gewoon in het Nederlands stellen, zodat elk Community lid dit begrijpelijk kan lezen.
73's
Knap dat de vertaling van engels naar nederlands de oplossing geboden heeft!
grt, Sigi
Ja het is echt prut met die ILCE A7-M3 . . . de firmwareupdater doet het niet en mijn SEL35F28Z die ik altijd probleemloos op mijn ILCE A7-M2 zette wil niet op mijn M3 . . voordat de lens 'in het slot' valt loopt hij klem, het lijkt of de vatting te 'strak' is.
Helaas moet ik naar Urk om er iets aan te laten doen - ver weg !!!
ja wat taal al niet te weeg brengt . . .
ik zou wat engelse woorden kunnen gebruiken die geen vertaling nodig hebben maar zal dat maar niet doen...goed dat je terug kunt vallen op een dealer! Ik hoop dat het snel en naar tevredenheid opgelost kan worden.
Suc6!
grt, Sigi