annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RAW bestanden a7iii via Imageing Edge Mobile van camera afhalen

OPGELOST
profile.country.NL.title
Colinvw
Ontdekker

RAW bestanden a7iii via Imageing Edge Mobile van camera afhalen

Goedemiddag allemaal, 

 

Ik fotografeer alleen in RAW, en merk dat ik het niet voor elkaar krijg om deze raw bestanden, via de Imageing Edge Mobile app, op mijn telefoon te krijgen. Ik krijg alleen de jpg binnen. Omdat ik op reis graag bewerk via LR mobile, en dus graag wil beschikken over de RAW bestanden, vroeg ik mij af of iemand bekend is met een andere manier om de bestanden alsnog op mijn telefoon te krijgen? (ik reis zonder laptop momenteel) 

 

En de vraag aan Sony is dan ook of er plannen zijn om een update door te voeren, waardoor dit toch mogelijk zou worden in de toekomst? 

 

Is er iemand die hier wat op gevonden heeft? Alvast bedankt voor het meedenken. 

 

Gr. Colin

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Colinvw
Ontdekker

Dank voor je antwoord Sigi! (@sigiphoto)

 

Ik had nog niet aan deze optie gedacht. Ik ga eens kijken wat ik kan vinden.

 

Gr. Colin

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Hallo @Colinvw 

 

Welkom op de community.

Imaging Edge Mobile kan geen RAW bestanden overzetten naar je smartphone, en de kans dat er een update komt is voorzover ik weet onzeker. Voorlopig dus niet.

 

Zelf werk ik met iPhone/Ipad. Je kan een cardreader hiervoor kopen, en dan kun je de bestanden rechtsreeks in LR mobile laden. Ik doe dit vanwege zichtbaarheid en werkbaarheid op de iPad, maar kan natuurlijk ook via iPhone.

shopping.jpg

 

Welke smartphone je hebt weet ik natuurlijk niet maar dit is de meest logische en praktische oplossing.

Geniet van je reis en vastgelegde momenten

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Colinvw
Ontdekker

Dank voor je antwoord Sigi! (@sigiphoto)

 

Ik had nog niet aan deze optie gedacht. Ik ga eens kijken wat ik kan vinden.

 

Gr. Colin