annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuw op deze blog

profile.country.NL.title
rvanappe
Ontdekker

Nieuw op deze blog

Hallo allemaal,

 

vandaag werd ik via de mail uitgenodigd door Sony om deel te nemen aan de community, bij deze!

In het voorjaar heb ik een A57 met 18-135 lens gekocht en de tijd gevonden om deze prachtige machine te doorgronden. Nu een half jaar verder ben ik nog steeds heel enthousiast over de mogelijkheden en de prestaties. Ik wil mij continu ontwikkelen als amateurfotograaf en doe veel (praktijk)ervaring op met de techniek, de compositie en zelfs de kunstzinnige kant. Daarnaast heeft Photoshop niet veel geheimen voor mij. Omdat ik aan het begin van dit jaar niet echt een klankboard vond om mijn ervaringen en vraagpunten te delen, heb ik een blogspot gemaakt waarop ik sindsdien wel dagelijks artikeltjes en foto's heb geplaatst, die ik vervolgens ook op facebook heb gedeeld. Ik nodig jullie bij deze van harte uit om eens te kijken op mijn blogspot: http://sonya57-panasonicsd800-user.blogspot.nl/. Laat eens weten wat je hiervan vindt en wellicht kan ik je nog eens helpen met een vraag of iets dergelijks. Veel fotografische groeten!

4 ANTWOORDEN 4
KelvinV
Bijdrager

Hoi rvanappe, 

 

Welkom op de community! Leuk om te zien dat je zo goed bezig bent met fotografie, misschien wil je ook wel een paar foto's delen in onze community fotogalerij? :slight_smile: http://community.sony.co.uk/t5/contests/v2/contestpage/blog-id/32549/tab/most-recent

 

Groetjes en veel plezier!

 

Kelvin 

ClarissaW
Lid

Hallo rvanappe,

 

Bedankt voor het delen van je blog: ik heb net even gekeken, super!

Hopelijk komen we je nog vaker tegen in de community, we kunnen altijd mensen met expertise gebruiken :wink:

 

Tot snel,

 

Clarissa

Zubairu
Ontdekker

Hallo allemaal,

 

Heb ook een mailtje gekregen van Sony om de nieuwe community website te bekijken en ziet er netjes uit!

Ik ben Adams ben nog maar een jaartje of twee bezig met fotografie eerst begonnen met een NEX-5 waardoor mij interesse in fotografie echt mee is begonnen is. Ik heb nu sinds een jaar een A77v waar ik heel gelukkig mee ben! Ik ben een amateur/hobby fotograaf die nog veel te leren heeft maar ik ben er erg enthousiast over. Ik ben nu vooral bezig met het volgen van verschillende workshops wil me nu eerst vooral focussen op technieken en compositie vooral voor portret fotografie. Ik hoop hier in deze community nog veel te leren!

 

Groeten,

 

Adams

 

rvanappe hele interessante blog heb je ik heb je blog nu aan mijn bookmarks toegevoegd

Tags (2)
KelvinV
Bijdrager

Welkom Adams!

 

Je komt op het juiste moment op het forum, want iedere maand zal er op de blog een nieuwe 'masterclass' van een fotograaf komen te staan. We zijn begonnen met Daniel Duart

 

Veel plezier hier!

 

Kelvin