annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kermis Breda Sony a6300. Nachtopnames

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Kermis Breda Sony a6300. Nachtopnames

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Heel knap! Het pannen gaat boterzacht zeg!

Enige wat mij piepklein beetje stoorde is dat  het geluid ook met de beelden telkens onderbreekt, dat is "opvallend" na enkele overgangen.

 

Mooie kwaliteit ook :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Normaal werken die audio overgangen prima maar ik vind het zelf ook storend. Ik ben nu een veel sneller gemonteerde versie aan het maken. Ik vind het geheel wat saai eigenlijk. Ik worstel daar best mee. Ik heb soms mooie beelden maar dat levert nog geen interessante clip op. Ik vind het lastig.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Ík heb hem korter gemaakt met een wat flitsender montage en zonder de storende geluidsovergangen.

Commentaar is welkom.

 

https://youtu.be/PpzZ6KpaXuc

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@pieterlj

 

Vind de ingekorte versie beduidend beter.

Vond net als Proximus, de steeds weggelaten muziek in de overgangen, storend. Maakt 't onrustig.

 

Overigens kun je soms ook een achtergrond nummer, als basis gebruiken, en daar iets zachter,

het opgenomen geluid, bij mengen. Je zet die 2, zo boven elkaar in de muziek sporen.

 

*

Je gebruikt 2 soorten overgangen in je film.

De 1e soort is de meest klassieke. Gekruist verspreiden, heet die in 't Nederlands, bij Adobe.

Dat vind ik zelf, verreweg de beste. Gebruik haast niet anders.

Aanpassen van de lengte (tijdsduur) van de overgang is in sommige gevallen aan te bevelen.

Ze hoeven dus niet allemaal even lang te duren. Bij sommige beelden is sneller of langzamer fraaier.

 

Zie wel eens films, waarin 10 of 15 soorten overgangen worden gebruikt. Dat vind niet fraai.

Kies 1 of max. 2 soorten. Blijf daar bij in de film.

 

De overgangen, die je iets verderop in de film gebruikt, zijn veelal met zwart er tussen.

Een enkele daarvan, is naar mijn smaak niet storend. Te veel maakt het onrustig. Vooral vlak na elkaar.

 

*

Sommige shots, vind ik wel heel erg kort. Flitsend is goed. Maar je moet het wel in je op kunnen nemen.

 

Aan 't einde zou ik de muziek, iets minder heftig snel uitfaden.

Vaak laat ik 't zelf nog even doorlopen, terwijl de film al weg is.

 

Succes er mee. Hoop dat je er wat aan hebt.

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Thanks

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3