annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kan de Alpha 65 worden gebruikt voor studiofotografie

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
FotoYvon
Bezoeker

Kan de Alpha 65 worden gebruikt voor studiofotografie

Ik wil graag mijn huidige @350 inwissellen voor de @65. Alleen heb ik gezien dat bij een @77 het occulair "dichtgaat" en ook het scherm geen beelden toont bij het aansluiten op een studioflitsset.

Dat kan ik niet hebben.

Heeft iemand hier ervaring mee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

De A77 is meer dan geschikt voor studio gebruik, wat je wel moet doen is het "voorinstellingen effect" van de zoeker uitschakelen. De camera gedraagt zich dan als een klassieke camera en zal het beeld gewoon tonen. Het voordeel van de EVF is dat je het effect net op voorhand ziet, met de instellingen van de camera voor studio is dit zwart (pas beeld als je flitst). Het is dus geen fout maar net de bedoeling. In studio moet je de camera dus zeggen dat je in een studio werkt.
_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

Waarom wil je je 350 inwisselen voor een 65?


Je hebt "iets" gezien op een 77 en bent verward.


Wat wi je nu eigenlijk?

Willem
NEX6
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

De A77 is meer dan geschikt voor studio gebruik, wat je wel moet doen is het "voorinstellingen effect" van de zoeker uitschakelen. De camera gedraagt zich dan als een klassieke camera en zal het beeld gewoon tonen. Het voordeel van de EVF is dat je het effect net op voorhand ziet, met de instellingen van de camera voor studio is dit zwart (pas beeld als je flitst). Het is dus geen fout maar net de bedoeling. In studio moet je de camera dus zeggen dat je in een studio werkt.
_____________________________________________________
Sony Alpha Training