annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ilca 68 doet niets meer knippert 3x en dan 7x.. heelp

profile.country.NL.title
bunschoten-bus
Lid

Ilca 68 doet niets meer knippert 3x en dan 7x.. heelp

Mijn sony ilca 68. Doet opeens niets meer. Alleen het rode lichtje die normaal ook knippert als hij foto's opslaat knippert eerst 3x dan even niets en dan 7x. Een nieuwe accu maakt niet uit ook niet als ik er een nieuwe geheugen kaartje in doe. Hij is en blijft gewoon dood. Wie kan me zeggen wat er IS?? 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Even kijken wat de experts hiervan gaan zeggen. Ik heb op dit moment geen idee.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@bunschoten-bus 

 

Oeps, dit is niet gemakkelijk om vanachter een scherm te beoordelen, laat staan op te lossen. Het lijkt er op dat je camera niet meer goed met je kaart/geheugen communiceert. Enige wat ik me nu even kan bedenken is een factory reset uit te voeren. Als dat niet lukt of werkt zou ik langs een fotospeciaalzaak gaan om e.e.a. te laten beoordelen. Andere weg is om Sony Repair in te schakelen. 

 

Succes en Grt,

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
bunschoten-bus
Lid

Ik had alles al geprobeert. Nieuwe kaart ander accu. Maar nee helemaal niets. Hij is echt gewoon dood. Hooplijk lukt het om morgen naar de winkel toegaan. Ook zei tasten in het duister. We jammer van en toestel van nog maar net 1. 5 jaar.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Algemene garanties van Sony:

Ze blijven 2 jaar geldig en dekken televisies, video's, Hi-Fi's, camera's, geluidsinstallaties in auto's en andere audiovisuele producten.

Als u een reparatie nodig hebt, moet u uw originele aankoopdocumenten tonen. Als u deze niet hebt, moet u betalen voor reparaties.

Sommige andere producten, zoals lampen, projectors en batterijen hebben een beperkte garantie.

 

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!