annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gebruik Eye-AF op Sony A6500

OPGELOST
profile.country.NL.title
Beethoven1950
Ontdekker

Gebruik Eye-AF op Sony A6500

Ik heb een misschien wel heel domme vraag over het gebruik van de Eye-AF op mijn Sony A6500. Die functie staat bij mij ingesteld op de middenknop van het besturingswieltje. Als ik nu het oog heb 'gevangen' met het groene vierkantje, moet ik dan de middenknop ingedrukt houden wanneer ik de ontspanknop indruk? Ik maak (portret)foto's van mensen bijna altijd uit de hand (straat- en evenementenfotografie). Voor het afdrukken maak ik gebruik van back button focus, die bij mij staat ingesteld op de AEL van de AF/MF-knop/AEL-knop.

 

Groet en alvast bedankt voor je reactie,

John

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo John,

 

Het antwoord op je vraag is ja: Je moet de knop ingedrukt houden op de a6500 anders wordt alleen gezichtsherkenning gebruikt.

 

Groet!

Antonette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi John,

 

Bedankt voor je bericht! De experts op dit forum kunnen je waarschijnlijk zeer goede tips geven. Mocht je vraag vervolgens nog niet beantwoord zijn, zal ik het tevens intern voor je navragen 🙂.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo John,

 

Het antwoord op je vraag is ja: Je moet de knop ingedrukt houden op de a6500 anders wordt alleen gezichtsherkenning gebruikt.

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
Beethoven1950
Ontdekker

Dank je , Bibi. Ik wacht in spanning af.

Groet,

John

profile.country.NL.title
Beethoven1950
Ontdekker

Bedankt, Antonette. Ik vermoedde het al, maar de vraag heeft me al een tijdje beziggehouden. Ik ben blij

dat ik ermee naar buiten ben gekomen. Jammer dat over die gecombineerde handeling niets staat in de handleidingen.

Groet,

John