annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Functie formaat stilstaande beelden is uitgeschakeld

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
waljanpugo
Bezoeker

Functie formaat stilstaande beelden is uitgeschakeld

Ik wil het beeldformaat van mijn NEX5 veranderen van L naar M, maar als ik op Beeldformaat klik krijg ik de mededeling Deze functie is momenteel uitgeschakeld.

Hoe krijg ik de functie weer ingeschakeld?

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Hallo Walter,

Wat ik kan adviseren is om de camera terug te stellen. mocht dit niet helpen, dan een firmware update uit te voeren. Ook al staat er de laatste versie op.

Ik kan zelf niets aan instellingen vinden die hier invloed op zouden hebben. Alleen de panorama stand, vandaar ook dat ik dat als eerste aangaf.

Indien terug stellen en firmware update niet helpen, dan zou ik de camera ter reparatie aanbieden bij je verkooppunt.

Groeten,

Joost

Met vriendelijke groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste Waljanpugo,

De camera staat dan waarschijnlijk op de panorama functie.

In deze stand kan het formaat niet gewijzigd worden.

In alle andere programma standen kan dit wel.

Groeten,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,
profile.country.nl_NL.title
waljanpugo
Bezoeker

Hallo Joost,

dank voor je reactie.

Maar nee, mijn opnamemodus heb ik zo'n beetje standaard op de A-functie (diafragmavoorkeuze) staan. Ook op de andere opnamemodussen kan ik het beeldformaat niet meer aanpassen (heb dit bij het eerste gebruik, een week geleden, wel van M (meen ik) naar L kunnen verzetten).

Groet, Walter

profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Hallo Walter,

Wat ik kan adviseren is om de camera terug te stellen. mocht dit niet helpen, dan een firmware update uit te voeren. Ook al staat er de laatste versie op.

Ik kan zelf niets aan instellingen vinden die hier invloed op zouden hebben. Alleen de panorama stand, vandaar ook dat ik dat als eerste aangaf.

Indien terug stellen en firmware update niet helpen, dan zou ik de camera ter reparatie aanbieden bij je verkooppunt.

Groeten,

Joost

Met vriendelijke groet,
profile.country.nl_NL.title
waljanpugo
Bezoeker

Beste Joost,

het terugstellen heeft inderdaad geholpen, dank voor de tip.

Wat ik echter niet hoop is dat dit euvel terugkomt wanneer ik mijn camera helemaal heb ingesteld zoals ik hem wil hebben...

Groet, Walter

profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Als je slim bent, stap voor stap de instellingen terug zetten,en steeds tussendoor kijken of het nog steeds lukt om het formaat te wijzigen

Succes!

Met vriendelijke groet,