annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update NEX6

profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

Firmware update NEX6

I was looking around and found this update.

I regret Sony didn't mention it in this community.

 

Link:  http://www.sony.nl/support/nl/product/NEX-6/updates

 

Oops, dit is een NL website (even kwijt).

Kweenognie wat er verbeterd is (zag iets voorbij flitsen over PSAF en of PDAF.

 

 

Heeeee, iedereen alles in de midden? Ik hoor hier niet zo veel meer: jammer!

Willem
NEX6
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ad1740
Ontdekker

Ik heb de update gedaan op de NEX-6, het lijkt wel of de zoeker een vloeiender beeld geeft wanneer je de camera beweegt, maar ik kan niet vergelijken want ik heb maar 1 NEX-6 :). Verder heb ik geen verschil gemerkt, met name niet met autofocus bij de Sigma 30/2.8 of Sony SEL-55210.

profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

De website vermeldt onderstaande:

 

  • Voordelen en verbeteringen:
    • Toevoeging van AF-aandrijfsysteem voor films: er is een AF-aandrijfsysteeem voor films toegevoegd om de schaalbaarheid van het toekomstige E-type systeem te verbeteren. Deze functie zorgt voor een grote ontwerpflexibiliteit voor toekomstige E-type lenzen.
    • Biedt ondersteuning voor de volgende met de "Fast Hybrid AF"-functie compliante lenzen: SEL1018, SEL35F18, SELP18200, SEL30M35, SEL50F18, SEL18200LE, SEL20F28, SEL1670Z 
      *De firmware-upgrade van lenzen kan ook aangevuld worden met deze update van de camerabehuizing.

Het eerste punt kan misschien je indruk mbt de evf verklaren als je AFC gebruikt.

Verder zie ik in punt 1 en 2 alleenmaar voordelen voor Sony, voor makkelijker ontwerpen. Er is (wederom) geen aandacht besteed aan de ervaringen van gebruikers (de onoverzichtelijke menus): kortom zolang Sony kan verkopen en de gebruikers DUS niet voldoende klagen zal dit zo blijven.

 

Willem
NEX6