annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Creators' App en remote bediening van mijn Sony A7iv

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Creators' App en remote bediening van mijn Sony A7iv

Goedenavond,

 

onlangs maar eens de Creators' App op mijn telefoon (Huawei P30Lite) geïnstalleerd, wetende dat ik een avondje 's nachts ging fotograferen.

In de Imaging Edge Mobile app kon ik nooit de tijd zien als ik de Bulb-instelling voor de sluitertijd gebruikte. Als ik nu in de Creators' App de app weg druk (nee, niet sluit, alleen maar niet-zichtbaar maak) en een timer wil zien, wordt de opname beëindigd. Huh, nog een keer proberen, en ja hoor, weer wordt de opname beëindigd.

Kan niet de lopende tijd worden weergegeven als je in de afstandsbediening op Bulb bezig bent? Juist 's nachts/in het donker wil je die functionaliteit hebben zodat je juist niet je ontspanknop hoeft te bedienen in verband met bewegingsonscherpte.

 

Hopelijk bouwt Sony dit in.

 

Fingers crossed!

 

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Sony? Radiostilte omdat jullie er hard aan werken? Of om een andere reden??

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi Harm,

 

Chanel van Sony hier.

Sorry voor de wat late reactie, kk heb je bericht intern doorgestuurd en zodra ik hier antwoord op heb zal ik het met je delen.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Hallo Chanel,

 

ben benieuwd. Lijkt me toch niet zo ingewikkeld.

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @harmnld,

 

Hierbij de reactie die ik intern heb gekregen.

 

We zullen dit in ieder geval doorzetten naar de juiste afdeling, maar wanneer je een andere app op de achtergrond opent dan, is er grote kans dat deze ook de WiFi functie van de smartphone claimt (ook al heb je bij GSM altijd nog mobiel internet). Dus dat hoeft niet ***** aan de app zelf te liggen, maar heeft ook te maken met het besturingssysteem van de smartphone/tablet.

 

Maar wie weet vinden ze daar in de toekomst een oplossing voor.

 

Ik hoop hiermee geholpen te hebben.

 

Fijne dag!

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Chanel,

 

Als je je mail opent op je telefoon, blijft de wifi toch ook voor andere applicaties beschikbaar?

Enne, toen ik het constateerde, stond ik heel ver van enige wifi. En volgens mij was de telefoon via Bluetooth verbonden met mijn camera...

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Zo, na 2 maanden radiostilte nog steeds geen reactie.

Geeft mij het idee dat het Sony geen bal interesseert wat enthousiaste gebruikers vinden of mogelijke verbeteringen aandragen.

 

Gemiste kans Sony!

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek