Deel jouw ervaring!
Kan ik mijn A7II met een kabeltje ( twee zijden micro USB) verbinden met mijn tablet - Archos 133 OX -? Zo ja...welk merk en type kabeltje zou hiervoor het meest geschikt zijn? Via WIFI gaat wel...maar die heb ik niet midden in de polder, en met NFC krijg ik voor alsnog niets voor elkaar.
Nou...ten eerste. Jou opmerking heeft me toch weer aan het werk gezet. Het werkt nu wel!!! Had de instellingen op de tablet niet helemaal goed staan. 😂 Het doel? 1. Ik ga vaak het veld in, hier in de buurt.Dan wil ik nog wel eens vanaf vlak boven de grond foto's maken. Er lopen ook schapen en die poepen. 2. Ook loop ik nog wel eens over wandel paden door natuurgebieden. Daar komen ook veel honden. Die doen daar allemaal hun behoefte..VLAK NAAST DE PADEN. 😫 Ik ga liever niet van die paden af...er wordt al genoeg (veel te veel) vertrapt. In beide gevallen is het niet erg aangenaam om gestrekt op de grond in de uitwerpselen te darren. En nu kan ik de camera gewoon neerzetten op een mini statief, bedienen en op het dubbel grote scherm van de tablet op compositie, belichtingen scherpte beoordelen. Vandaar. Zo zie je maar...opgelost. Thnx.